Warunek IF 1162 1

O temacie

Autor kubaxd

Zaczęty 9.10.2009 roku

Wyświetleń 1162

Odpowiedzi 1

kubaxd

kubaxd

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie jaki jest warunek IF do tego by dało się porozmawiać z jakimś NPC na jakiś temat dopiero gdy porozmawiamy z innym NPC na jakiś temat prubowałem z if "(Npc_KnowsInfo (other, DIA_"instance dialogu"))"
ale nie wychodziło.

Z góry dzięki :P
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

jono

Warunek IF
#1 2009-10-09, 18:00(Ostatnia zmiana: 2009-10-10, 14:51)
instance DIA_Gomez_Hello (C_INFO)
{
npc = Ebr_100_Gomez;
nr = 1;
condition = DIA_Gomez_Hello_Condition;
information = DIA_Gomez_Hello_Info;
permanent = 1;
description = "Przychodzę zaoferować swoje usługi.";
};  

FUNC int DIA_Gomez_Hello_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Raven_There) && (gomez_kontakte<4) )
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_Gomez_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_Hello_15_00"); //Przychodzę zaoferować swoje usługi.
AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_Hello_11_01"); //A dlaczego myślisz, że potrzebuję twoich usług?

Info_ClearChoices (DIA_Gomez_Hello);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Mam nadzieję, że nie będę musiał udowodnić, że potrafię posługiwać się bronią." ,DIA_Gomez_Hello_KopfAb);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Bo większość z twoich ludzi to leniwe bałwany." ,DIA_Gomez_Hello_Spinner);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Przemierzyłem sporą część kolonii i mam kontakty we wszystkich obozach." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Przeszedłem test zaufania." ,DIA_Gomez_Hello_ThorusSays);

};

func void DIA_Gomez_Hello_ThorusSays()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_Hello_ThorusSays_15_00"); //Przeszedłem test zaufania, a Thorus twierdzi, że się nadaję.
AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_Hello_ThorusSays_11_01"); //Gdyby tak nie było, nie dostałbyś się tutaj żywy. Mam nadzieję, że stać cię jeszcze na więcej.
};

func void DIA_Gomez_Hello_Kontakte()
{
gomez_kontakte = 0;
AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_Hello_Kontakte_15_00"); //Przemierzyłem sporą część kolonii i mam kontakty we wszystkich obozach.
AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_Hello_Kontakte_11_01"); //No! To się może przydać. Z kim konkretnie utrzymujesz kontakty?
Info_ClearChoices (DIA_Gomez_Hello);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Das waren alle wichtigen." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_ThatsAll);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Z kilkoma łobuzami z Nowego Obozu." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_NLHehler);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Z Laresem." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Lares);
//Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Zu Lee." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Lee);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Z kilkoma Baalami w obozie Bractwa." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Baals);
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Z Cor Kalomem" ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Kalom);

if (gomez_kontakte < 3)
{
Info_AddChoice (DIA_Gomez_Hello,"Z Y'Berionem." ,DIA_Gomez_Hello_Kontakte_YBerion);
};
};

func void DIA_Gomez_Hello_Spinner()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_Hello_Spinner_15_00"); //Bo większość z twoich ludzi to leniwe bałwany czyhające na jakiegoś żółtodzioba, który odwali za nich czarną robotę.
AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_Hello_Spinner_11_01"); //Tak jest, poza pewnymi chlubnymi wyjątkami. Ale to jeszcze nie powód, żeby zatrudnić kolejnego leniwego bałwana.
};

func void DIA_Gomez_Hello_KopfAb()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_Hello_KopfAb_15_00"); //Mam nadzieję, że nie będę musiał odrąbać ci głowy, żeby udowodnić, że potrafię posługiwać się bronią.
AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_Hello_KopfAb_11_01"); //Pomiędzy odwagą a głupotą jest tylko cienka linia...

AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetPermAttitude (self, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTarget (self,other);
AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");
};
tu masz kawałek z dialogu gomeza wyciągnij sobie to co chcesz :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry