Error 2088 7

O temacie

Autor Jason525PL

Zaczęty 11.08.2009 roku

Wyświetleń 2088

Odpowiedzi 7

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Witajcie...jak reparsuję skrypty w Gothic 2 NK to wyskakuje mi takie cuś...

 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
określając swoją funkcję masz (); na końcu ?? np.
func void B_CreateAmbientInv_PIR(var int InventorySet)
Pokaż skrypt gdzie masz ów błąd.
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_10000_Corristo;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition;
   information = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_10000_Corristo;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition;
   information = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Ty Żyjesz?";
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_15_00"); //Jak to możliwe?,Przecież Gomez was wszystkich zabił.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_01"); //Tak właściwie to zabił swoich ludzi.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_02"); //Gdy dowiedziałem się że Gomez zamierza nas zabić,natychmiast zawołałem do siebie kilku strażników którym daliśmy eliksir zmiany wyglądu.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_03"); //Po wypiciu go zamienili się w nas a my pod postacią nocy wymkneliśmy się i schroniliśmy w starym klasztorze zmiennokształtnych.
   AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_04"); //Rozumiem,To was widział Milten jeszcze jak istniała Bariera.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_05"); //Jak to?,To Milten Żyje?
   AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_06"); //Tak,Ale teraz jest w Górniczej Dolinie,Pomaga Paladynom.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_07"); //Przecież tam są....
   AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_08"); //...Smoki!,tak wiem,Moji przyjaciele Milten,Gorn,Diego,Lester i X...Pomogli mi w pokonaniu demona z górniczej doliny,to ja zniszczyłem Barierę ale nie wiem czemu smoki przybyły.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_09"); //Dobrze więc,Za Niedługo udam się do Pyrokara,Chcę zobaczyć jego minę jak mnie zobaczy(Zachichotał)hehehe.
   AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_10"); //Tak więc do widzenia.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_11"); //O tak,na pewno się spotkamy,Będę tu jeszcze jakiś czas.

   
   if (hero.guild == GIL_KDF)
   {
      AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_12"); //Ale widzę że nadal jesteś magiem ognia,Jestem pod wielkim wrażeniem.
   };   

   if (hero.guild == GIL_PAL)
   {
      AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_13"); //Widzę że wstąpiłeś do oddziałów Królewskich,Cóż tak potężny człowiek powinien być raczej magiem ale bycie Paladynem też nie jest złe.
   };

   if (hero.guild == GIL_SLD)
   {
      AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_14"); //Niegdyś Najwspanialszy z magów a teraz,Najemnik!Ale to był twój wybór.
   };      
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_10000_Corristo;
   nr          = 3;
   condition   = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition;
   information = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Masz dla mnie jakieś zadanie?";
};



FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_Hello))
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_15_00"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
   AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_01"); //Tak,właściwie to tak,Przynieś mi wodę i chleb,Tak stać tu przez cały czas o pustym żołądku to też nie jest zdrowe..
   AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_02"); //Oczywiście nie robisz tego za darmo..
   AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_03"); //Jeśli mi to przyniesiesz to dostaniesz w zamian 500 Sztuk złota i 20 bryłek rudy.
   AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_04"); //Zgoda już idę po jedzenie..

   Log_CreateTopic (TOPIC_Jedzenie_Corristo,Log_Mission);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_Running);
   B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Mam przynieść wodę i chleb dla maga Corristo.");

};

//*********************************************************************
// KoniecZadania
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_10000_Corristo;
   nr          = 4;
   condition   = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition;
   information = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam jedzenie";
};
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_water) >= 1)
&& (npc_hasitems (other, itfo_bread) >= 1)
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_15_00"); //Mam dla ciebie jedzenie.
   AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_01"); //Dzięki ci,bez tego bym umarł z głodu.
   AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_02"); //A przyniosłeś wodę?
   AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_03"); //Tak,proszę oto ona.
   AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_04"); //O dziękuję ci bardzo,A oto złoto i ruda które ci obiecałem.


   B_giveinvitems (other, self, itfo_water, 1);
   B_giveinvitems (other, self, itfo_bread, 1);
   Createinvitems (self, Itmi_Gold, 500);
   Createinvitems (self, Itmi_nugget, 20);
   B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 500);
   B_giveinvitems (self, other, itmi_nugget, 20);
   B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Przyniosłem wodę i chleb magowi Corristo,Wydawał się być zadowolony.");
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_SUCCESS);

};
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Spróbuj teraz

[codebox]//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 999;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Hello (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 2;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Ty Żyjesz?";
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_15_00"); //Jak to możliwe?,Przecież Gomez was wszystkich zabił.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_01"); //Tak właściwie to zabił swoich ludzi.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_02"); //Gdy dowiedziałem się że Gomez zamierza nas zabić,natychmiast zawołałem do siebie kilku strażników którym daliśmy eliksir zmiany wyglądu.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_03"); //Po wypiciu go zamienili się w nas a my pod postacią nocy wymkneliśmy się i schroniliśmy w starym klasztorze zmiennokształtnych.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_04"); //Rozumiem,To was widział Milten jeszcze jak istniała Bariera.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_05"); //Jak to?,To Milten Żyje?
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_06"); //Tak,Ale teraz jest w Górniczej Dolinie,Pomaga Paladynom.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_07"); //Przecież tam są....
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_08"); //...Smoki!,tak wiem,Moji przyjaciele Milten,Gorn,Diego,Lester i X...Pomogli mi w pokonaniu demona z górniczej doliny,to ja zniszczyłem Barierę ale nie wiem czemu smoki przybyły.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_09"); //Dobrze więc,Za Niedługo udam się do Pyrokara,Chcę zobaczyć jego minę jak mnie zobaczy(Zachichotał)hehehe.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_10"); //Tak więc do widzenia.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_11"); //O tak,na pewno się spotkamy,Będę tu jeszcze jakiś czas.


if (hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_12"); //Ale widzę że nadal jesteś magiem ognia,Jestem pod wielkim wrażeniem.
};

if (hero.guild == GIL_PAL)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_13"); //Widzę że wstąpiłeś do oddziałów Królewskich,Cóż tak potężny człowiek powinien być raczej magiem ale bycie Paladynem też nie jest złe.
};

if (hero.guild == GIL_SLD)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_14"); //Niegdyś Najwspanialszy z magów a teraz,Najemnik!Ale to był twój wybór.
};
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 3;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakieś zadanie?";
};



FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_Hello))
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_15_00"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_01"); //Tak,właściwie to tak,Przynieś mi wodę i chleb,Tak stać tu przez cały czas o pustym żołądku to też nie jest zdrowe..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_02"); //Oczywiście nie robisz tego za darmo..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_03"); //Jeśli mi to przyniesiesz to dostaniesz w zamian 500 Sztuk złota i 20 bryłek rudy.
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_04"); //Zgoda już idę po jedzenie..

Log_CreateTopic (TOPIC_Jedzenie_Corristo,Log_Mission);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_Running);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Mam przynieść wodę i chleb dla maga Corristo.");

};

//*********************************************************************
// KoniecZadania
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 4;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam jedzenie";
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_water) >= 1)
&& (npc_hasitems (other, itfo_bread) >= 1)
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_15_00"); //Mam dla ciebie jedzenie.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_01"); //Dzięki ci,bez tego bym umarł z głodu.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_02"); //A przyniosłeś wodę?
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_03"); //Tak,proszę oto ona.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_04"); //O dziękuję ci bardzo,A oto złoto i ruda które ci obiecałem.


B_giveinvitems (other, self, itfo_water, 1);
B_giveinvitems (other, self, itfo_bread, 1);
Createinvitems (self, Itmi_Gold, 500);
Createinvitems (self, Itmi_nugget, 20);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, itmi_nugget, 20);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Przyniosłem wodę i chleb magowi Corristo,Wydawał się być zadowolony.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_SUCCESS);

};[/codebox]
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Nadal jest błąd
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Teraz musi być dobrze.

[codebox]//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 999;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Hello (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 2;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Ty Żyjesz?";
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_15_00"); //Jak to możliwe?,Przecież Gomez was wszystkich zabił.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_01"); //Tak właściwie to zabił swoich ludzi.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_02"); //Gdy dowiedziałem się że Gomez zamierza nas zabić,natychmiast zawołałem do siebie kilku strażników którym daliśmy eliksir zmiany wyglądu.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_03"); //Po wypiciu go zamienili się w nas a my pod postacią nocy wymkneliśmy się i schroniliśmy w starym klasztorze zmiennokształtnych.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_04"); //Rozumiem,To was widział Milten jeszcze jak istniała Bariera.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_05"); //Jak to?,To Milten Żyje?
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_06"); //Tak,Ale teraz jest w Górniczej Dolinie,Pomaga Paladynom.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_07"); //Przecież tam są....
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_08"); //...Smoki!,tak wiem,Moji przyjaciele Milten,Gorn,Diego,Lester i X...Pomogli mi w pokonaniu demona z górniczej doliny,to ja zniszczyłem Barierę ale nie wiem czemu smoki przybyły.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_09"); //Dobrze więc,Za Niedługo udam się do Pyrokara,Chcę zobaczyć jego minę jak mnie zobaczy(Zachichotał)hehehe.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_10"); //Tak więc do widzenia.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_11"); //O tak,na pewno się spotkamy,Będę tu jeszcze jakiś czas.


if (hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_12"); //Ale widzę że nadal jesteś magiem ognia,Jestem pod wielkim wrażeniem.
};

if (hero.guild == GIL_PAL)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_13"); //Widzę że wstąpiłeś do oddziałów Królewskich,Cóż tak potężny człowiek powinien być raczej magiem ale bycie Paladynem też nie jest złe.
};

if (hero.guild == GIL_SLD)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_14"); //Niegdyś Najwspanialszy z magów a teraz,Najemnik!Ale to był twój wybór.
};
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 3;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakieś zadanie?";
};



FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_Hello))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_15_00"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_01"); //Tak,właściwie to tak,Przynieś mi wodę i chleb,Tak stać tu przez cały czas o pustym żołądku to też nie jest zdrowe..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_02"); //Oczywiście nie robisz tego za darmo..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_03"); //Jeśli mi to przyniesiesz to dostaniesz w zamian 500 Sztuk złota i 20 bryłek rudy.
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_04"); //Zgoda już idę po jedzenie..

Log_CreateTopic (TOPIC_Jedzenie_Corristo,Log_Mission);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_Running);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Mam przynieść wodę i chleb dla maga Corristo.");

};

//*********************************************************************
// KoniecZadania
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 4;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam jedzenie";
};
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_water) >= 1)
&& (npc_hasitems (other, itfo_bread) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_15_00"); //Mam dla ciebie jedzenie.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_01"); //Dzięki ci,bez tego bym umarł z głodu.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_02"); //A przyniosłeś wodę?
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_03"); //Tak,proszę oto ona.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_04"); //O dziękuję ci bardzo,A oto złoto i ruda które ci obiecałem.


B_giveinvitems (other, self, itfo_water, 1);
B_giveinvitems (other, self, itfo_bread, 1);
Createinvitems (self, Itmi_Gold, 500);
Createinvitems (self, Itmi_nugget, 20);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, itmi_nugget, 20);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Przyniosłem wodę i chleb magowi Corristo,Wydawał się być zadowolony.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_SUCCESS);
[/codebox]
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Wyskakuje error przy 127 linijce i jest coś tam }
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Powinno być ok
[codebox]//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 999;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Hello (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 2;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Ty Żyjesz?";
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_15_00"); //Jak to możliwe?,Przecież Gomez was wszystkich zabił.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_01"); //Tak właściwie to zabił swoich ludzi.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_02"); //Gdy dowiedziałem się że Gomez zamierza nas zabić,natychmiast zawołałem do siebie kilku strażników którym daliśmy eliksir zmiany wyglądu.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_03"); //Po wypiciu go zamienili się w nas a my pod postacią nocy wymkneliśmy się i schroniliśmy w starym klasztorze zmiennokształtnych.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_04"); //Rozumiem,To was widział Milten jeszcze jak istniała Bariera.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_05"); //Jak to?,To Milten Żyje?
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_06"); //Tak,Ale teraz jest w Górniczej Dolinie,Pomaga Paladynom.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_07"); //Przecież tam są....
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_08"); //...Smoki!,tak wiem,Moji przyjaciele Milten,Gorn,Diego,Lester i X...Pomogli mi w pokonaniu demona z górniczej doliny,to ja zniszczyłem Barierę ale nie wiem czemu smoki przybyły.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_09"); //Dobrze więc,Za Niedługo udam się do Pyrokara,Chcę zobaczyć jego minę jak mnie zobaczy(Zachichotał)hehehe.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_10"); //Tak więc do widzenia.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_11"); //O tak,na pewno się spotkamy,Będę tu jeszcze jakiś czas.


if (hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_12"); //Ale widzę że nadal jesteś magiem ognia,Jestem pod wielkim wrażeniem.
};

if (hero.guild == GIL_PAL)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_13"); //Widzę że wstąpiłeś do oddziałów Królewskich,Cóż tak potężny człowiek powinien być raczej magiem ale bycie Paladynem też nie jest złe.
};

if (hero.guild == GIL_SLD)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_14"); //Niegdyś Najwspanialszy z magów a teraz,Najemnik!Ale to był twój wybór.
};
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 3;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakieś zadanie?";
};



FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_Hello))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_15_00"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_01"); //Tak,właściwie to tak,Przynieś mi wodę i chleb,Tak stać tu przez cały czas o pustym żołądku to też nie jest zdrowe..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_02"); //Oczywiście nie robisz tego za darmo..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_03"); //Jeśli mi to przyniesiesz to dostaniesz w zamian 500 Sztuk złota i 20 bryłek rudy.
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_04"); //Zgoda już idę po jedzenie..

Log_CreateTopic (TOPIC_Jedzenie_Corristo,Log_Mission);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_Running);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Mam przynieść wodę i chleb dla maga Corristo.");

};

//*********************************************************************
// KoniecZadania
//*********************************************************************

INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 4;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam jedzenie";
};

FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_water) >= 1)
&& (npc_hasitems (other, itfo_bread) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_15_00"); //Mam dla ciebie jedzenie.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_01"); //Dzięki ci,bez tego bym umarł z głodu.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_02"); //A przyniosłeś wodę?
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_03"); //Tak,proszę oto ona.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_04"); //O dziękuję ci bardzo,A oto złoto i ruda które ci obiecałem.


B_giveinvitems (other, self, itfo_water, 1);
B_giveinvitems (other, self, itfo_bread, 1);
Createinvitems (self, Itmi_Gold, 500);
Createinvitems (self, Itmi_nugget, 20);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, itmi_nugget, 20);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Przyniosłem wodę i chleb magowi Corristo,Wydawał się być zadowolony.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_SUCCESS);
};[/codebox]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry