U: PAR: CONTENT\STORY\MISSIONS\DIA_GRD_10003_GIACOMO.D: Wrong type: INFO_GIACOMO_ZADANIE 7008 23

O temacie

Autor eto

Zaczęty 12.06.2009 roku

Wyświetleń 7008

Odpowiedzi 23

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Średnika brakuje.

Powinno tak być.
AI_GotoWP (hero, "WYNOCHA");
  AI_StopProcessInfos (self);
};
};

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Hehe, działa, ale gada wstep nawet gdy się spełni jeden warunek(dodałem drugi).
Fragment skryptu:
{
if (Npc_IsDead(NON_10010_Samuel) && Npc_KnowsInfo (hero, Dia_Walter_informacja))
{
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
No właśnie nie, bo gada wstep gdy jest spełniony jeden warunek, a powinien gdy są spełnione dwa. Ale to już ostatnie pytanie. Jak coś to założę nowy temat:).

EDIT: Wykryłem błąd, że jak wstawiłem eNPeCetowi to ZS_ATTACK, to wtedy nie dobija nas i jak się go pokona to wstaje i kontynuuje rytynę. Co (i jak) mam zrobić, aby zaczął nas dobijać oraz jak się ucieknie i później wróci to od razu nas atakuje i gdy wstanie z ziemi po porażce, to chwyci za broń i pójdzie walczyć w imię misia Uszatka(albo kogo tam chcesz)?

EDIT2: Już nie musisz odpowiadać na główne pytanie. Tak się wkurzyłem na ten skrypt, że zrobiłem go od nowa. Odpowiedz tylko na pytanie z pierwszego EDIT. W każdym razie dziękuję za niezmierną pomoc w różnorakich problemach dotyczących skryptów.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry