Jak mogę w Spacerze dodać własną teksturę do hełmu? Powiedzmy, że mam odpowiedni rozmiar tekstury i wpakowałem ją do foldery /textures. Odpalam Spacera, otwieram mesha, kompiluję świat i lighty. Na dole w okienku jest opcja "new" (w oknie z info o teksturze). Gdy ją wybieram i najeżdżam na moją teksturę, po czym klikam program zawiesza się. Wyłączałem zbędne programy itp. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Tutków o tym nie widziałem, albo nie rozumiałem (raczej to pierwsze). Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Drugie pytanie dotyczy dodania własnej zbroi do Gothica. Wyciągnąłem pancerz z gry Mount & Blade. Zwiększyłem do odpowiednich rozmiarów. Napisałem skrypt i tak dalej. Ale żeby móc ją nosić potrzebuję pliku .asc tej zbroi. Czy ten plik odpowiada za animacje, czy jest to po prostu wygląd pancerza, gdy nosimy go na sobie. I teraz kieruję do was kolejne pytanie: Czy znacie może jakieś dobre konwertery z .3ds na .asc (i temu podobne pliki z animacjami itp.)? Jeśli ów konwerter nosi nazwę Gothic Sourcer, czy ktoś mógłby mi znaleźć/napisać tutka jak program ten obsługiwać? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi sly.gif