Czy idzie zwiększyć rozdzielczość tekstur w Gothicu? 4501 6

O temacie

Autor Miszcz

Zaczęty 15.03.2009 roku

Wyświetleń 4501

Odpowiedzi 6

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Witam. Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale. Szukałem podobnych tematów, ale nic nie znalazłem. Więc mam pytanie. Czy idzie zwiększyć rozdzielczość tekstur w grze? Widziałem taką operację w grze Morrowind - efekt wygląda świetnie. Czy idzie również dodać do gry efekty typu glow, blur itp.? Również w Morrowindzie widziałem takie bajery za sprawą różnych programów np. Enbseries, albo Morrowind Graphics Extender. Co więcej - działa on we wielu grach np. Ten plik , który dodaje się do Morrowinda, pochodzi z GTA San Andreas, więc może w Gothicu też pójdzie :lol2: , Z góry dzięki
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Miszczu, dziwi mnie że enbseries działa na morrowindzie ;p  O ile mnie pamięć nie myli to on działa tylko na grach w renderze dx9, czyli morrowind dx9? Poza tym na pewno da się zwiększyć rozdzielczość tekstur - po prostu zrób nowe tekstury i zastąp starymi :lol2: . Z każdą grą tak można chyba zrobić nawet. Przykładem jest nawet stary silnik quake 3, gdzie co robiono z tą grą quake 3>sof2>cod2>cod4>cod5, możliwośći jak widać genialne.
Najpierw poproś pana Borisa(twórca enbseries), aby zrobił takiego moda jak do Seriuous Sam, że zaczyna renderować grę w dx9, a nie w dx8, Gothic I i IINK to niestety dx8 i dlatego ENBseries nie działa :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Uuu, szkoda ;[ xD Ale dzięki koleś :lol2:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
ENBSeries działa również pod DX8 za pomocą specjalnej DLLki - konwertera. Popatrz na jego stronie.

Nie ciesz się - Gothic wcale nie jest na DX8. Nie wsadzisz tam ENB.

A rozdzielczość tekstur? Żaden problem. Tylko musisz narysować nowe teksutrki, bo rozciągając stare nie zdziałasz nic.
 

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Nie chcę zakładać nowego tematu. Jak już mówimy o sprawach bardziej programowych. Po pierwsze jest możliwość przerobienia GIINK pod DX9/10 chodzi mi o cienie/wypukłości/błyski. Oraz udoskonalenie detektora kolizji? Spadające drzewa gdy się mieczem popracuje. Oraz najważniejsze. Czy istnieje możliwość zrobienia gry sieciowej/internetowej?
 
Sry za moje beznadziejne pytania.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
I może jeszcze frytki do tego? Chcesz ścinać drzewa mieczem, kiedy Gothic sam w sobie właściwie prawie nie ma enigne fizyki? ;)

Jest. Ba! Są nawet dwie możliwości!
1. Robisz nową grę;
2. Kupujesz engine i przerabiasz go <nie wiem, co zostanie>.

Innego wyjścia albo nie ma, albo mieściłoby się w ENBSeriesowej DLLce. Ale myślę, że DLLka do takich starych engine jest trudna do wykonania.
 

Rophert

Rophert

Użytkownicy
posty102
  • Użytkownicy
Cytuj
przerobienia GIINK pod DX9/10 chodzi mi o cienie/wypukłości/błyski. Oraz udoskonalenie detektora kolizji? Spadające drzewa gdy się mieczem popracuje oraz najważniejsze: Czy istnieje możliwość zrobienia gry sieciowej/internetowej?
Teoretycznie wszystko da się rady zrobić lecz w praktyce nie bardzo. O ile mnie pamięć nie zawodzi Thoro próbował zrobić blur do CZ i chyba nie wyszło, w końcu Gothic ma swoje lata.
 
up^^ byłeś szybszy xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry