DIalog i zmiana 2697 1

O temacie

Autor CBA

Zaczęty 10.03.2009 roku

Wyświetleń 2697

Odpowiedzi 1

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema
więc chciałem zmienić rutyne npc po dalogu ale wyskakuje błąd ;/ oto dialog
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// play
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Piotr_play   (C_INFO)
{
npc = Tpl_6001_Piotr;
nr = 1;
condition =  Dia_Piotr_play_condition;
information =  Dia_Piotr_play_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  "Co tam grasz?";
};

FUNC int  Dia_Piotr_play_condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_Piotr_play_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_play_1_01"); //Siema co tam grasz?
AI_Output (self, other,"DIA_Piotr_play_1_02"); //nagrywam moją piosenke pt:Yekal dla Jacka
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_play_1_03"); //Jacka?
AI_Output (self, other,"DIA_Piotr_play_1_04"); //Jacek to mój kumpel i ma dzisiaj urodziny
AI_Output (self, other,"DIA_Piotr_play_1_05"); //aaa jak się nazywasz? bo ja Piotr
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_play_1_06"); //jestem Rico
AI_Output (self, other,"DIA_Piotr_play_1_07"); //Rico to ty? kope lat stary! Ty też jesteś zaproszony!
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_play_1_08"); //Dzięki ale co ja mu dam?
AI_Output (self, other,"DIA_Piotr_play_1_09"); //Porozmawiaj z Jedrkiem on coś wykombinuje napewno!
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_play_1_10"); //Dzięki

B_LogEntry(CH1_Quest1, "Kurcze! Zapomniałem o urodzinach Jacka musze iść do Jedrka może coś wymyśli?");
};
Npc_ExchangeRoutine (self, "PIOTR2");
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// G
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Piotr_G   (C_INFO)
{
npc = TPL_6001_Piotr;
nr = 1;
condition =  Dia_Piotr_G_condition;
information =  Dia_Piotr_G_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  "A gdzie jest?";
};

FUNC int  Dia_Piotr_G_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, Dia_Piotr_play))

{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID  DIA_Piotr_G_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_G_1_01"); //Ej a gdzie Znajde Jedrka?
AI_Output (self, other,"DIA_Piotr_G_1_02"); //Jak to gdzie? Idz do starego obozu go tam znajdziesz!
AI_Output (other,self,"DIA_Piotr_G_1_03"); //Ok
};

///////////////////////////////////////////////////////
////////////// EXIT
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Piotr_EXIT   (C_INFO)
{
npc = Tpl_6001_Piotr;
nr = 999;
condition =  Dia_Piotr_EXIT_condition;
information =  Dia_Piotr_EXIT_info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC int  Dia_Piotr_EXIT_condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_Piotr_EXIT_info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
błąd jest tutaj ;/
Npc_ExchangeRoutine (self, "PIOTR2");
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłeś tak:
};
Npc_ExchangeRoutine (self, "PIOTR2");
A chyba powinno być tak:
Npc_ExchangeRoutine (self, "PIOTR2");
};
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry