Nowe tekstury do obiektów 3ds 1285 0

O temacie

Autor Sonik

Zaczęty 3.03.2009 roku

Wyświetleń 1285

Odpowiedzi 0

Sonik

Sonik

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

Sonik

Nowe tekstury do obiektów 3ds
2009-03-03, 10:30(Ostatnia zmiana: 2009-03-04, 09:14)
Mam problem z nowymi teksturami. Wymodelowałem własny obiekt w 3ds maxie 9 i chciałem  dodać własną teksturę której nie ma w gothic'u,  więc dałem ją do folderu  _Work\Data\textures\DESKTOP\NOMIP w formaciee tga, a do folderu textures\_compiled tą samą teksturkę w formacie tex. No i tej teksturki w formacie tga użyłem w 3ds maxie do oteksturowania obiektu, wyeksportowałem obiekt do formatu  3ds i włożyłem do mojego świata przez spacer a problem jest taki że zamiast mojej tekstury jest domyślna tekstura ziemi. Próbowałem obiekt oteksturować przez Spacera ale wtedy przy wyczytywaniu textury wywala mi błąd i spacer się wyłącza. Jak zrobić by widoczna była moja tekstura na nowym obiekcie. Dodam tylko że gdy dodałem obiekt do orginalnego świata gry to moja teksturka była, tylko woda zamarzła...

Z góry dziękuje za pomoc!

mEa: W regulaminie działu pisało wyraźnie - nie pisz "POMOCY", ani innych gównomówiących haseł w tytule. Zmieniłem tak, żeby było ładniej.

Temat do zamknięcia! Już sobie poradziłem  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry