Mam problem z nowymi teksturami. Wymodelowałem własny obiekt w 3ds maxie 9 i chciałem dodać własną teksturę której nie ma w gothic'u, więc dałem ją do folderu _Work\Data\textures\DESKTOP\NOMIP w formaciee tga, a do folderu textures\_compiled tą samą teksturkę w formacie tex. No i tej teksturki w formacie tga użyłem w 3ds maxie do oteksturowania obiektu, wyeksportowałem obiekt do formatu 3ds i włożyłem do mojego świata przez spacer a problem jest taki że zamiast mojej tekstury jest domyślna tekstura ziemi. Próbowałem obiekt oteksturować przez Spacera ale wtedy przy wyczytywaniu textury wywala mi błąd i spacer się wyłącza. Jak zrobić by widoczna była moja tekstura na nowym obiekcie. Dodam tylko że gdy dodałem obiekt do orginalnego świata gry to moja teksturka była, tylko woda zamarzła...
Z góry dziękuje za pomoc!
mEa: W regulaminie działu pisało wyraźnie - nie pisz "POMOCY", ani innych gównomówiących haseł w tytule. Zmieniłem tak, żeby było ładniej.Temat do zamknięcia! Już sobie poradziłem