Dzielenie world’a 1833 4

O temacie

Autor Dartam

Zaczęty 15.02.2009 roku

Wyświetleń 1833

Odpowiedzi 4

Dartam

Dartam

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!

Otóż stworzyłem swój nowy świat do Gothica w 3ds maxie 9. Jednak, okazało się, że nie spełnia wymogu w liczbie polygonów, bo przekracza 65 tys. Toteż zamierzam go pokroić na mniejsze kawałki by złączyć go następnie w spacerze, jednak nie wiem jak mam się za to zabrać. Nigdy tego nie robiłem i nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Może byłby ktoś tak miły i napisał małą instrukcje, jak podzielić świat.

Z góry dzięki  :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po prostu podziel za pomocą detach(czy jakoś tak), a potem każdą część wrzuć do oddzielnego pliku .3ds.

A, a żeby złączyć kawałki to użyj Macros(oczywiście Macros działa tylko na zeny, więc najpierw musisz te 3ds'y zapisać jako zeny w Spacerze)
 

WFeniks

WFeniks

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Nie koniecznie, można też dać File->Merge Mesh i wtedy nie trzeba świata .3ds jako ZEN zapisywać.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Terzeba, bo inaczej wywali, że mesh ma za dużo poly. Mi tak wyskoczyło, jak dałem w macros działało (no do pewnego stopnia).
 

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
a nielepiej podzielić swiat na kilka części... zaznaczać polygony np. do 1 cześci detach czy jakoś tak, potem export selected i macros w Spacerze...
 
Sry za moje beznadziejne pytania.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry