pytanie 4020 4

O temacie

Autor Edawid

Zaczęty 3.04.2008 roku

Wyświetleń 4020

Odpowiedzi 4

Edawid

Edawid

Użytkownicy
posty49
  • Użytkownicy
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
double a, b, c, d, aWynik;
int dzialanie;
int main(int argc, char *argv[])
{
    cout << "     KALKULATOR 0.2" << endl;
    cout << "====================" << endl;
    cout << "1. Dodawanie" << endl;
    cout << "2. Odejmowanie" << endl;
    cout << "3. Mnozenie" << endl;
    cout << "4. Dzielenie" << endl;
    cout << "5. Suma i odejmowanie" << endl;
    cout << "6. Suma i Mnozenie" << endl;
    cout << "7. Dzielenie i Mnozenie" << endl;
    cout << "8. Suma 4 liczb" << endl;
    cout << "9. Pole koła" << endl;
    cout << "0. Obwód koła" << endl;
    cout << "Wcisnij inna klawisz i nacisnij enter zeby zakonczyc!" << endl << endl ;
    cin >> dzialanie;
    switch (dzialanie)  
    {
           case 1:
               
                cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj druga liczbe: " ;
                cin >> b;
                aWynik = a + b;
                break;
           case 2:
                cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj druga liczbe: ";
                cin >> b;
                aWynik = a - b;
                break;
           case 3:
                cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj druga liczbe: ";
                cin >> b;
                aWynik = a * b;
                break;
           case 4:
                cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj druga liczbe: ";
                cin >> b;
                aWynik = a / b;
                break;

    if (0 != B)
    {
      cout<<"a1 / b = "<<a/b<<endl;
    }
    else
      case 5:
                cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj druga liczbe: " ;
                cin >> b;
      cout << "Podaj trzecia liczbe: " ;
      cin >> c;
                aWynik = a + b - c ;
                break;
         case 6:
                cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj druga liczbe: " ;
                cin >> b;
      cout << "Podaj trzecia liczbe: " ;
      cin >> c;
                aWynik = a + b * c ;
                break;            
         case 7:
                cout << "Podaj liczbe do dzielenia: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj liczbe przez która  ma byc dzielona: " ;
                cin >> b;
      cout << "Podaj liczbe do pomnozenia: " ;
      cin >> c;
                aWynik = a / b * c ;
                break;      
              case 8:
                cout << "Podaj czynnik: ";
                cin >> a;
                cout << "Podaj czynnik: " ;
                cin >> b;
      cout << "Podaj czynnik: " ;
      cin >> c;
         cout << "Podaj czynnik: " ;
      cin >> d;
                aWynik = a + b + c +d ;
                break;
                     case 9:
                cout << "Podaj Promień koła: ";
                cin >> a;
                aWynik = a * a * 3.14 ;
                break;
             case 0:
                cout << "Podaj Promień koła: ";
                cin >> a;
                aWynik = 2 * a  * 3,14 ;        
                break;                                
                default:
       
                   cout << "Koniec programu." << endl;
    }
    cout << "Wynik wynosi: " << aWynik << endl;
    getch();
    return 0;
}

Jakzrobic to na Ifejs Bitmap Np ze bedzie ok jakies tło Legenda tam od 1-10 Co kazda cyfra oznacza Bedziemy wpisywac Nr w Puste białe pole brac Przycisk O nazwie enter Na monitorze nie klawiaturze i potem tak samo wpisywac i bedzie wyskakiwac co mamy wpisywac Nad tym tak jak w trybie tekstowym Wie ktos jak przerobic kod aby była Mycha I bitmapy jako tło itd.
 
Hot modding Team

dreyhal

dreyhal

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Uff stary, brak interpunkcji to zajebista metoda szyfrowania :P  Generalnie jeśli chcesz zrobić kalkulatorek z przyciskami i grafiką to po prostu pisz to jako aplikację okienkową. Najłatwiej będzie z użyciem JAVA, albo .NET (odsyłam do google :P ). Również szybko i przyjemnie będzie z użyciem vcl (google-> borland c++ builder), a najtrudniej ale najbardziej wydajnie (zakładam że korzystasz z windows'a) będzie napisać to w winapi. Kod jakichś kalkulatorów znajdziesz bez problemu w tutorialach dla tych platform i api które wymieniłem.
 

laelkrol

laelkrol

Użytkownicy
posty23
Propsy1
  • Użytkownicy
Pobierz sobie skądś Borland Delphi 7 i weź stwórz sobie w tym aplikację okienkową.
Można tam łatwo zmienić wygląd przycisków, dzięki dużej liczbie rozszerzeń.
Masz graficzny kreator. Ustawisz sobie wszystko myszką na formie a potem tylko dopisujesz co się dzieje w danej sytułacji np przy kliknięciu.
Jeśli koniecznie chcesz takie programy w C++ pisać to borland cpp.
Samym kodem tego nie napiszesz, chyba, że taki z Ciebie harcore. Ale to głupie, jak pisanie stron w notatniku.
Po to są programy ułatwiające, żeby z nich kożystać.

PS Delphi do pisania takich aplikacji jest lepsze, ale domyślam się, że C++ wybrałeś dla tego, że chcesz napisać w nim później jakąś gierkę?
 
Jeśli masz pytanie na jakikolwiek temat to zapraszam na  MOJĄ(klik) stronę.

Znajdziesz tam odpowiedzi na większość pytań jakie potrafisz wymyślić, 

skorzystaj z prostej wyszukiwarki



I am who I am.. 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wiesz o tym, że poprzedni post był napisany 2 lata temu? Więc twoja wypowiedź ma się nijak, bo problem raczej nie jest aktualny. Na przyszłość nie odkopuj niepotrzebnie starych tematów.

laelkrol

laelkrol

Użytkownicy
posty23
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Adanos link=topic=1380.msg86879#msg86879 date=Mar 15 2010, 12:30 AM\'
Wiesz o tym, że poprzedni post był napisany 2 lata temu? Więc twoja wypowiedź ma się nijak, bo problem raczej nie jest aktualny. Na przyszłość nie odkopuj niepotrzebnie starych tematów.

Eh Adanos, masz 100% rację.  :lol:  wykazałem się refleksem szachisty. Pewnie to dla tego, że klikałem po kolei na tematy i czytałem, nie sprawdzając przy tym dat. Sory :D
 
Jeśli masz pytanie na jakikolwiek temat to zapraszam na  MOJĄ(klik) stronę.

Znajdziesz tam odpowiedzi na większość pytań jakie potrafisz wymyślić, 

skorzystaj z prostej wyszukiwarki



I am who I am.. 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry