GothicStarter_mod nie chce odpalić gry 4236 7

O temacie

Autor Mika 123

Zaczęty 23.04.2023 roku

Wyświetleń 4236

Odpowiedzi 7

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Wczoraj wszystko pięknie działało, a dziś z nieznanych mi powodów GothicStarter_mod wyświetla taki oto komunikat, odmawiając uruchomienia gry:

"Gothic\System\GothicMod.exe"
-game:gothicgame.ini -zreparse -zlog:5,s
The system cannot find the file specified.

O co tu może chodzić?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Modów nie odpala się z gothicstarter_mod, to jest pod mody :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Koleś odpalał moda z opcją rekompilacji skryptów plus zapisków do loga debuggera i za każdym razem czekał dodatkowe parę minut, i nawet nie zauważył że coś jest nie tak?
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Panowie, ja nie odpalałem cudzej modyfikacji (wiem, że je odpala się GothicStarterem), tylko własną, w której chciałem sprawdzić, czy wszystko, co ostatnio wprowadziłem działa.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Panowie, ja nie odpalałem cudzej modyfikacji (wiem, że je odpala się GothicStarterem), tylko własną, w której chciałem sprawdzić, czy wszystko, co ostatnio wprowadziłem działa.

To nie brzmi jak błąd z kodu źródłowego Gothica... masz .INI tego moda swojego co go chcesz odpalić w porządku? Wskazuje dobry .MOD, który na bank istnieje i jest tam gdzie trzeba (X:\Gothic/NotR\Data\ModVDF\...)? Inne opcje z [FILES] też wskazują do folderów/plików, które istnieją?
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Źle się wyraziłem. Nie stworzyłem jeszcze paczki z modem. Po kolei: pomajstrowałem przy plikach z NPC i ich dialogami, skompilowałem wszystko Redefixem i odpaliłem GothicStarter_mod. Z tym, że otworzyłem "Gothic", nie "deafultmod" (zawsze tak robiłem i działało) i tak, mam plik GothicGame.ini. Jestem dopiero na wczesnym etapie prac, kiedy tworzę zmiany i je na bieżąco sprawdzam. Gdybym miał przy każdej kontroli tworzyć modvdf to pewnie już bym zwariował. Poza tym moduję G1, nie G2NK.
Jeśli to coś zmienia to przepraszam, że nie napisałem od razu, ale uznałem to za oczywiste. Mam jednak nadzieję, że tym razem się rozumiemy ;)
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Źle się wyraziłem. Nie stworzyłem jeszcze paczki z modem. Po kolei: pomajstrowałem przy plikach z NPC i ich dialogami, skompilowałem wszystko Redefixem i odpaliłem GothicStarter_mod. Z tym, że otworzyłem "Gothic", nie "deafultmod" (zawsze tak robiłem i działało) i tak, mam plik GothicGame.ini. Jestem dopiero na wczesnym etapie prac, kiedy tworzę zmiany i je na bieżąco sprawdzam. Gdybym miał przy każdej kontroli tworzyć modvdf to pewnie już bym zwariował. Poza tym moduję G1, nie G2NK.
Jeśli to coś zmienia to przepraszam, że nie napisałem od razu, ale uznałem to za oczywiste. Mam jednak nadzieję, że tym razem się rozumiemy ;)

Jak zaznaczasz opcję "Reparse scripts/(Re)parsuj skrypty" w GothicStarter_Mod.exe, to kompilujesz sobie skrypty na nowo za pomocą Gothic2.exe. I teraz tak: albo brakuje ci któregoś z plików od kompilacji skryptów (czy to .SRC, czy jakiegoś .D, nieważne czy od CONTENT, czy od SYSTEM) albo brakuje ci któregoś z plików Spacera/ZSpy'a, bo masz też ustawione "ZSpy messeges/Stopień wiadomości ZSpy" na większe niż 0.
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany, dzięki. Zgodnie z radą przyjrzałem się plikom, porównując je z tymi z zapasowego folderu z grą. Rzeczywiście dwa "magicznie" zniknęły, ale wystarczyło je przekopiować.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry