kerraxn do 3ds max 7 3637 11

O temacie

Autor setkalion

Zaczęty 2.10.2008 roku

Wyświetleń 3637

Odpowiedzi 11

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie istnieje !!!!Działający!!! importer i exporter animacji asc do 3ds max 7?
 

Lukan
  • Gość
Tak, istnieje. Wystarczy poszukać w poradnikach (patrz: poradnik Orcwarriora o podstawach moddingu).
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Istnieje, musisz wrzucić pluginy z 3dsmax6
 

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Dzięki ten działa tylko nie wiem dlaczego gdy otwieram animacje to nic się nie pojawia ? Wiecie może o co chodzi? Kiedyś nie miałem tego problemu .
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Sry, pomyliło mi się z 3ds
2. Musisz najpierw wczytać model (zbroja etc w formacie *.asc)
 

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Ale model 3ds a później asc?
 

Lukan
  • Gość
Model ASC i animacja ASC.
 

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
ale zbroi to tylko chyba 1 plik .asc jest?
 

Lukan
  • Gość
Najlepiej wczytaj model człowieka i do niego rób animacje.
 

setkalion

setkalion

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

setkalion

kerraxn do 3ds max 7
#9 2008-10-04, 12:31(Ostatnia zmiana: 2008-10-04, 12:32)
Ale chodzi mi edycje zbroi! Jak ściągnąłem animacje zbroi z WoG'u to wszystko jest ok .
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showtopic=3130

Tutek o edycji zbroi. Wystarczy że otworzysz jakiś statyczny model w postaci *.asc.
Teram musisz się jeszcze poduczyć modelowania 3D. Zresztą widzę że jesteś początkujący, więc trochę pracy przed tobą.
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
No....no bo tu sami profesjonaliści są....
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry