Jak utworzyć przedmiot questowy na mapie? (Gothic 1) 4446 2

O temacie

Autor Vorhacz

Zaczęty 19.05.2021 roku

Wyświetleń 4446

Odpowiedzi 2

Vorhacz

Vorhacz

Użytkownicy
Aktor głosowy
posty8
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Aktor głosowy
Czołem! Przychodzę dzisiaj z pytaniem "jak utworzyć przedmiot questowy na mapie", stworzyłem questa, w którym Diego opowiada o tym, że zgubił swój stary pierścień (pierścień również już stworzyłem), chciałbym teraz ten pierścień po dialogu jakoś umieścić na mapie, ale niestety nie wiem jak to się robi. Przy okazji jeśli ktoś byłby tak dobry to może też wyjaśnić mi jak dodawać na mapce skrzynki i edytować ich zawartość :)
 
Chętnie pomogę w dobrej jakości dubbingu do modyfikacji oraz machinim! :) // Discord: Vorhacz#7151

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Do dodania itemu po dialogu używasz Wld_InsertItem, musisz znać też waypoint/freepoint(spot),
który możesz dodać lub znaleźć w spacerze, bądź wpisując w konsoli toggle waynet (to tylko wyświetli waypointy już istniejące w świecie).
Wld_InsertItem(InstanceItemu,"NazwaWayPointaLubFreePointaNaKtorymMaSiePojawic");Aby dodawać różne skrzynki, dekoracje itd. musisz użyć spacera, taki bardzo podstawowy poradnik znajdziesz tutaj (w 5 odcinku są skrzynki):
https://www.youtube.com/watch?v=H2rI4gPafE8&list=PL9WXdcDPg7C6FouDKx6ZRndLWa44O30Zr
 
while(false) Do();

Vorhacz

Vorhacz

Użytkownicy
Aktor głosowy
posty8
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Aktor głosowy
 
Chętnie pomogę w dobrej jakości dubbingu do modyfikacji oraz machinim! :) // Discord: Vorhacz#7151


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry