Siemka,
w pliku ZS_MM_RTN_Summoned jest funkcja, która co sekundę sprawdza czy summon nie jest przyzwany już zbyt długo i jeśli czas >= zdefiniowanemu czasowi przywołania dla summonów, to ginie. Da się też w tą funkcję włożyć oczywiście inne warunki i można robić ciekawe rzeczy z przywołańcami (np. mogą ciągnąć manę na sekundę).
Gdy chcę zrobić jakiś efekt czasowy, to do tej pory zawsze używałem funkcji timera, typu:
FF_ApplyOnceExt (Timer_SPL_Sprint, 1000, -1);
Pytanie brzmi: czy można w jakiś sposób wykorzystać funkcję typu loop do innych kwestii niż przywołania, a jeśli tak, to jak to zrobić?
No dobra, już wiem, że na pewno jest ona wykorzystywana do innych rzeczy - np. czas trwania zamrożenia, itp. Pytanie jak to zrobić. Bo dodanie return LOOP_CONTINUE na końcu mojego skryptu nie podziałało.
Wystarczy to dodać na końcu swojej funkcji?
return LOOP_CONTINUE;
Tak jest w tej funkcji przywołańców. Ale próbowałem tak ze swoją funkcją i nie działa, chyba że coś źle zrobiłem.
I jeśli wgl da się zastosować tę funkcję loop, to czy jest ona pod jakimś względem lepsza od timera, albo na odwrót?