Spacer/Gothic Starter ignorują nowe pliki skryptów podczas kompilacji 3671 1

O temacie

Autor Samidare

Zaczęty 2.11.2020 roku

Wyświetleń 3671

Odpowiedzi 1

Samidare

Samidare

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po latach zacząłem znów próbować prostego moddingu. Zacząłem od dodania nowej postaci.
Wszystko fajnie, dodałem na listę startup pod Hakonem, odpalam parsowanie i łup w startupie: nie ma takiej instancji postaci.
Brak literówek i innych błędów. Na próbę spróbowałem sam przywołać dodaną postać. Nie ma - tak jakby kompilatory dosłownie nie odnotowały nowego pliku. Trochę się pogubiłem - 7 lat temu nie działy się takie rzeczy. Czy System Pack ma na to jakiś wpływ?

Post połączony: 2020-11-02, 18:58
Właśnie znalazłem potwierdzenie - chamsko wrzuciłem skrypt nowej postaci do pliku Nadji i po kompilacji natychmiast zadziałało. Wolałbym jednak nie mieć nie wiadomo ilu postaci w jednym w pliku.
 

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podeślij skrypt nowej postaci i napisz w jakiej lokalizacji się on znajduje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry