NPC nie chce prowadzić po dialogu 1487 2

O temacie

Autor EEE11

Zaczęty 11.04.2020 roku

Wyświetleń 1487

Odpowiedzi 2

EEE11

EEE11

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam problem, otóż chce zrobić aby NPC prowadził mnie do danego waypointa, nie wiem dlaczego, postać nie chce mnie prowadzić.
Myślę że robię wszystko dobrze, poniżej umieszczam skrypt NPC oraz kawałek dialogu:
instance MIL_1550_Richard (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Richard";
guild = GIL_NONE;
id = 1550;
voice = 3;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1h_Mil_Sword);


// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self,ItKe_City_Tower_04,1);

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart16, BodyTex_N, ITAR_Przygoda);
Mdl_SetModelFatness (self,0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 30);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1550;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1550 ()
{
TA_Stand_Guarding (01,00,18,00,"RICHARD");       
    TA_Stand_ArmsCrossed (19,0,00,00,"RICHARD2");         
};

FUNC VOID Rtn_GUIDE_1550 ()
{
TA_Guide_Player (01,00,18,00,"RICHARDZAD");       
    TA_Guide_Player (19,0,00,00,"RICHARDZAD");         
};


FUNC VOID DIA_Richard_WYPRAWA1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Richard_WYPRAWA1_15_01"); //Możemy wyruszać
    AI_Output (self, other ,"DIA_Richard_WYPRAWA1_03_02"); //Dobrze, chodź za mną
    self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    AI_StopProcessInfos (self);
    Npc_ExchangeRoutine (self, "GUIDE");
};
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Czy połączyłeś waypointy ze sobą w spacerze?
 

EEE11

EEE11

Użytkownicy
posty29
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy połączyłeś waypointy ze sobą w spacerze?
Nie, robię to po raz pierwszy, spróbuje coś poradzić.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry