Witam, mam problem, otóż chce zrobić aby NPC prowadził mnie do danego waypointa, nie wiem dlaczego, postać nie chce mnie prowadzić.
Myślę że robię wszystko dobrze, poniżej umieszczam skrypt NPC oraz kawałek dialogu:
instance MIL_1550_Richard (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Richard";
guild = GIL_NONE;
id = 1550;
voice = 3;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1h_Mil_Sword);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self,ItKe_City_Tower_04,1);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart16, BodyTex_N, ITAR_Przygoda);
Mdl_SetModelFatness (self,0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 30);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1550;
};
FUNC VOID Rtn_Start_1550 ()
{
TA_Stand_Guarding (01,00,18,00,"RICHARD");
TA_Stand_ArmsCrossed (19,0,00,00,"RICHARD2");
};
FUNC VOID Rtn_GUIDE_1550 ()
{
TA_Guide_Player (01,00,18,00,"RICHARDZAD");
TA_Guide_Player (19,0,00,00,"RICHARDZAD");
};
FUNC VOID DIA_Richard_WYPRAWA1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Richard_WYPRAWA1_15_01"); //Możemy wyruszać
AI_Output (self, other ,"DIA_Richard_WYPRAWA1_03_02"); //Dobrze, chodź za mną
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (self, "GUIDE");
};