Odszukanie nazwy brakującej tekstury
2025-07-12, 15:40

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odszukanie nazwy brakującej teksturyPrzeczytany 1683 razy

Offline outlander

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty472
  • Propsy237
  • ProfesjaReżyser
0 Pokaż propsujących
Witam.
Mam taki problem, że brakuje mi tekstury użytej w modelu świata. Mam tylko plik ZEN, nie mam modelu 3ds. Czy jest jakiś sposób, żeby wydobyć nazwę tekstury? W trakcie gry jest ona zastępowana przez domyślną. Próbowałem importować ZEN kerraxem w gmaxie, ale po naciśnięciu na import ZEN kerrax wyświetla komunikat "call need function or class" i trzeba resetować program. Jakiś pomysł?

Offline Fabio

  • The Modders
  • Offline
  • Posty3477
  • Propsy2157
  • ProfesjaSkrypter
1 Pokaż propsujących
W zspy w logach jest informacja o tym, że brakuje jakiejś tekstury i wtedy zastępuje ją tą defaultową. Poza nawet w skompilowanym zenie wyświetla sporą ilość tekstur, ale nie wiem czy to są wszystkie wczytywane czy tylko brakujące (raczej to 1, w każdym razie lepszy sposób z zspy).

Offline outlander

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty472
  • Propsy237
  • ProfesjaReżyser
0 Pokaż propsujących
Dzięki. Udało się. Gdyby ktoś miał jeszcze taki problem to polecam zmniejszyć ilość wiadomości w zspy, żeby było mniej syfu w logach.

Offline Splash

  • Moderator
  • Offline
  • Posty4213
  • Propsy3414
  • ProfesjaNierób
3 Pokaż propsujących
A jeśli komuś nie chce się użerać z zSpy i ma zainicjowane pakiety skryptowe:
func void MissingTexture() {
Print(MEM_ReadString(EAX));
};

No i hook:
var int adr; adr = MEMINT_SwitchG1G2(6077793, 6253777);
HookEngineF(adr, 5, MissingTexture);
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie