[G1]AbandonedMine.ZEN po kompilacji (tekstury i światło) 4342 6

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 16.04.2019 roku

Wyświetleń 4342

Odpowiedzi 6

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Przekonwertowałem pozostawiony przez Piranię 3DS opuszczonej kopali, po czym skompilowałem światło i:

1. ZEN nie jest oteksturowany, nie wiem czy to ja coś skopałem, czy Piranie teksturowały ZENy z poziomu Spacera, a nie programu do grafiki 3D?
         Jeśli normą jest to, że ZEN nie posiada tekstur, to czy jest gdzieś plik oteksturowany? Nie mam najmniejszego pojęcia o grafice 3D, tym bardziej o teksturowaniu.

2. Światło skompilowałem (chyba) dobrze. Chyba, ponieważ widzę cokolwiek dopiero po wyjęciu pochodni, czy to również norma? Jeśli tak, to co mogę zrobić żeby wszystko było widoczne jak ma to miejsce np. w Starej Kopalni?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Nestarion

Nestarion

Użytkownicy
posty32
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Wydaje mi się, że .3ds starej kopalni powinien być już na starcie oteksturowany. Jak "przekonwertowałeś" 3ds do zen?

2. Pewnie nie masz ustawionych żadnych źródeł światła w lokacji więc to normalne, że jest ciemno. W lokacjach takich jak jaskinie, kopalnie czy pomieszczenia które generalnie nie korzystają z "naturalnego" światła musisz sam pododawać źródła światła w spacerze.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Otworzyłem 3dsa w Spacerze, skompilowałem jako indoor, skompilowałem światło w wysokiej jakości i zapisałem jako ZEN.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Nestarion

Nestarion

Użytkownicy
posty32
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I nie masz tekstur? To dziwne, skąd brałeś ten mesh? Najlepiej pokaż jak wygląda 3ds jak go otworzysz w spacerze.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mesh jest w plikach gry, _Work/Data/Meshes/Worlds (Po rozpakowaniu world.vdf programem GothicVDFS)
Mesh po kompilacji indoor był cały zielony, w grze tak samo:
przepraszam za jakość
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Nestarion

Nestarion

Użytkownicy
posty32
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten mesh powinien być oteksturowany w GMDK do G1. W oryginalnych vdf-ach gry go jakoś nie widzę. Anyway, na wogu masz też wrzuconą wersję przekonwertowaną już do zena: https://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=132&cat=17&page=0&order=0
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Aj, widziałem go wcześniej, ale rozszerzenie mnie zniechęciło xD
Dzięki za pomoc
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry