Cześć, stworzyłem w swoim modzie bandytów których zadaniem było atakowanie innych. Cel ten udał się tak w połowie, bo czasami atakują a czasami nie. Na dodatek buguje się też dialog w którym ktoś nas zaczepia, NPC po prostu patrzy się tylko na nas, sami musimy zagadać. Według mnie wygląda to na jakieś przeciążenie skryptami ale czekam na waszą opinię.
Tak wygląda kod jednego z nich.
instance BDT_1029_Bandit_H (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = NAME_BANDIT;
guild = GIL_BDT;
id = 1029;
voice = 1;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_AMBIENT;
//--------Aivars-----------------------
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
aivar[AIV_DropDeadAndKill] = TRUE;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1h_VLK_Mace);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fatbald", Face_N_Mud, BodyTex_N, ITAR_Leather_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 50);
// ------ TA ------
start_aistate = ZS_Bandit;
// ------ TA ------
daily_routine = Rtn_Start_1029;
};
// ------ TA ------
FUNC VOID RTn_Start_1029()
{
TA_Stand_Guarding (00,00,12,00,"WP_VIL_02_STAND");
TA_Stand_Guarding (12,00,00,00,"WP_VIL_02_STAND");
};
Z góry dzięki za pomoc