Bandyci nie zawsze atakują. 1721 3

O temacie

Autor Anonimus14

Zaczęty 25.08.2018 roku

Wyświetleń 1721

Odpowiedzi 3

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty91
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć, stworzyłem w swoim modzie bandytów których zadaniem było atakowanie innych. Cel ten udał się tak w połowie, bo czasami atakują a czasami nie. Na dodatek buguje się też dialog w którym ktoś nas zaczepia, NPC po prostu patrzy się tylko na nas, sami musimy zagadać. Według mnie wygląda to na jakieś przeciążenie skryptami ale czekam na waszą opinię.

Tak wygląda kod jednego z nich.

instance BDT_1029_Bandit_H (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = NAME_BANDIT;
guild = GIL_BDT;
id = 1029;
voice = 1;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_AMBIENT;

//--------Aivars-----------------------
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
    aivar[AIV_DropDeadAndKill] = TRUE;   

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1h_VLK_Mace);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fatbald", Face_N_Mud, BodyTex_N, ITAR_Leather_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 50);

// ------ TA ------
start_aistate = ZS_Bandit;

// ------ TA ------
daily_routine = Rtn_Start_1029;
};
// ------ TA ------
FUNC VOID RTn_Start_1029()
{
TA_Stand_Guarding (00,00,12,00,"WP_VIL_02_STAND");
TA_Stand_Guarding (12,00,00,00,"WP_VIL_02_STAND");
};

Z góry dzięki za pomoc
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tylko strzelam, ale spróbuj wywalić to:

aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
Najlepiej ze wszystkich NPC, którzy maja uczestniczyć w walce.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty91
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda na to, że to pomogło, ale przy okazji edytowania skryptów zauważyłem, że nie każdy bandyta miał
start_aistate = ZS_Bandit;więc dodałem. Teraz zacięcia bandytów są rzadsze, ale już pokojowi NPC atakują ich za każdym razem.

Można powiedzieć, że problem został rozwiązany, dzięki.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To nie ma absolutnie nic do rzeczy, to „zastępuje” ambientowym bandytom rutyny.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry