Problem z texturami i czcionką 1944 4

O temacie

Autor Fors

Zaczęty 20.01.2018 roku

Wyświetleń 1944

Odpowiedzi 4

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Witam

1.Postanowiłem przenieść modele mikstur z Gothic 1 dodać do nich nową texturę, którą woziłem z WorldOfGothic.
Problem jest taki że nie na wszystkich ona działa mimo że jest w spacerze.

Tak wygląda w spacerze: https://imgur.com/a/yws25

A tak w grze: https://imgur.com/a/iOXSf

2.Kolejny problem dotyczy textury jaszczura która jest poprawna na zwykłym natomiast na ognistym jest ciągle ta z Gothic2.
https://imgur.com/a/Y8rno

3. Mam dziwny problem z czcionką który wcześniej nie występował . Polega na tym że każdy przedmiot który dodam nie ma polskich znaków ale problem ten nie występuje np w menu statystyk. https://imgur.com/a/igtpp
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Same modele to nie wszystko. Musisz przenieść także tekstury. Mikstury z G1 i G2 mają te same nazy tekstur, przez co w G2 pobierają oryginalną teksturę.

Nie usunąłeś skompilowanej wersji tekstury jaszczura.

Musisz zmienić kodowanie na ASCII. Było to na forum chyba z million razy. Wpisz w szukaniu "kodowanie ASCII" tutaj na stronie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
1. Nie do końca wiem, o co ci chodzi. W obu przypadkach na screenach wszystko wygląda w porządku. Chyba, że chodzi ci, że w grze textura jest mniej nowoczesna (nie ta z WoGa) ? Prawdopodobnie nie wyrzuciłeś skompilowanej tekstury z folderu Textures/_compiled. Albo masz nie wyłączone pliki vdf w folderze Data. Zmien je na *.vdf.disabled.

2. Podmiana tekstury zwierzaka (morp mesh? asc? nie pamiętam rozszerzenia) to chyba nie taka błahostka. CHYBA musisz to zrobić np. Blenderem. Otworzyć plik asc i tam modelowi zmienić teksturę. Tak się przynajmniej robi w przypadku powielenia gatunku potwora (masz zielonego w grze, a chcesz mieć dwa rodzaje - zielonego i żółtego) + trzeba w skryptach ustawić czytanie potwora z innego modelu asc. Ale co do samej zmiany tekstury to nie jestem pewien - możliwe, że to ten sam problem co w pkt 1.

3. Kodujesz skrypty UTF-8 a Gothic czyta ASCII. Musisz otworzyć skrypt jakimś edytorem tekstu jak Notepad++ -> Format -> Koduj w ANSII. Wtedy polskie znaki zmienią ci się na hieroglify, które musisz ręcznie poprawić na polskie znaki.
 

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Dobra można powiedzieć że problemy zostały rozwiązane. Jeszcze mam jedno pytanie jak został zrobiony pasek wytrzymałości w Returningu 1.3.2 ? Bo tam raczej nie wykorzystywali AST.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Stary trik z funkcją PrintScreen oraz czcionkami udającymi teksturę paska. Dużo pieprzenia, a efekt słaby.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry