[G2NK] 2647 2

O temacie

Autor Elligon

Zaczęty 28.10.2017 roku

Wyświetleń 2647

Odpowiedzi 2

Elligon

Elligon

Użytkownicy
posty38
Propsy18
Profesjabrak
  • Zbanowany
Joł.

No więc atakuję plik z teksturą (format .TGA) dla zwojów, ale nie wiem jak to zrobić, aby zmiana ukazała się w grze, nawet po przeczytaniu tego i tego samouczka, i jeszcze jakiegoś po angielsku z WoGa.

Muszę mieć jakiś punkt odniesienia jak to się komponuje z grą, bez tego na serio nie ruszę. Jak ktoś by mi to przejrzyście ogarnął co zrobić, by działało, to byłbym mocno wdzięczny. Proszę zauważyć, że jest to tzw. wersja "alpha pre-release", a zmianą ci ikona dla "Leczenia Lekkich Ran". Dzięki.

Podgląd (.PNG):

 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
musisz usunąć plik .tex z folderu compiled oraz plik Textures.vdf zmienić rozszerzenie na .disabled.
odpal sobie potem grę, która skompiluje ci twój plik, który edytowałeś do rozszerzenia typu tex.
 

Elligon

Elligon

Użytkownicy
posty38
Propsy18
Profesjabrak
  • Zbanowany
Dobra, usunąłem wszystkie .disabled ze słowem "textures" w nazwie, ten plik z compiled i śmiga. Dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry