Gothic Sequel: Unknown Function: wld_getinteractmobstate 3463 7

O temacie

Autor scarr

Zaczęty 2.09.2017 roku

Wyświetleń 3463

Odpowiedzi 7

scarr

scarr

Użytkownicy
posty14
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z parsowaniem skryptow sequela, mam gotowe 60% dialogow po polsku i chce je skompresowac.
podczas kompresji wyskakuje to
Unknown Function:wld_getinteractmobstate
func void B_FullStop(var C_Npc npc)
{
    PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL,"B_FullStop");
    Npc_ClearAIQueue(npc);
    if (wld_getinteractmobstate(self,SCEMENAME_BED) == 1) || (wld_getinteractmobstate(self,SCEMENAME_BEDLOW) == 1) || (wld_getinteractmobstate(self,SCEMENAME_BEDHIGH) == 1))
    {
        AI_Standup(npc);
    }
    else
    {
        AI_StandupQuick(npc);
    };
};
Znajduje sie to w pliku b_functions pliku nie tykałem. Próbowałem  kilka razy ale dalej nic.
EDIT: MaGoth wszystko mi wytłumaczył, sprawa wyjaśniona.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Nie zajmuję się sequelem, ale w oryginalnym G1 funkcja wygląda w ten sposób:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// B_FullStop
// ==========
// Unterbricht jegliche Animation des NSCs. Hier wurde früher AI_Standup()
// verwendet. Dieser Befehl ist in einigen Situationen jedoch zu träge
// und wurde durch AI_StandUpQuick() ersetzt
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func void B_FullStop(var C_NPC npc)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "B_FullStop");

Npc_ClearAIQueue (npc);
AI_StandUpQuick (npc);
};

Może wystarczy przekleić.

W Gothicu istnieje funkcja:

Wld_GetMobState         (var C_NPC self, var string schemeName );
Możesz również z nią pokombinować.

EDIT: Nie zauważyłem, że sprawa wyjaśniona :facepalm: :D
 

scarr

scarr

Użytkownicy
posty14
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

scarr

Gothic Sequel unknown
#2 2017-09-03, 17:36(Ostatnia zmiana: 2017-09-03, 18:34)
Nie zajmuję się sequelem, ale w oryginalnym G1 funkcja wygląda w ten sposób:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// B_FullStop
// ==========
// Unterbricht jegliche Animation des NSCs. Hier wurde früher AI_Standup()
// verwendet. Dieser Befehl ist in einigen Situationen jedoch zu träge
// und wurde durch AI_StandUpQuick() ersetzt
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func void B_FullStop(var C_NPC npc)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "B_FullStop");

Npc_ClearAIQueue (npc);
AI_StandUpQuick (npc);
};

Może wystarczy przekleić.

W Gothicu istnieje funkcja:

Wld_GetMobState         (var C_NPC self, var string schemeName );
Możesz również z nią pokombinować.

EDIT: Nie zauważyłem, że sprawa wyjaśniona :facepalm: :D
Jutro spróbuje zrobic tak jak napisałeś.

Post połączony: 2017-09-03, 18:34
Dobra dziekuje za pomoc dziala. Teraz wyskoczyl blad tutaj
ai_snd_play(self,"LogEntry");
probowalem
ai_snd_play (self, "LogEntry");
i
albo ai_snd_play ("LogEntry");
Ale tez nie dziala
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
W Gothicu funkcja wyglądać powinna tak:

Snd_Play ("LOGENTRY");
 

scarr

scarr

Użytkownicy
posty14
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję :D masz propsy w nagrode
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
jeszcze sporo takich funkcji będzie. Niby jest opcja zrobić te funkcje puste skompilować do Gothic.DAT zmienić nazwę na Game.dat i odpalić to w sequelu, jednak teraz które funkcje silnik sequela będzie czytał. Nasze czy swoje?

Nie pamiętam? w g1 jest lego albo ikarus? wtedy może udałoby się te funkcje napisać żeby działały identycznie jak w sequelu, ale samo sterowanie się różni :D chyba żeby przenieść to na g2 :) wtedy lepsze sterowanie i wiecej możliwości skryptowych :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Do G1 jest chyba tylko sam ikarus, z tego co pamiętam ale mogę się mylić.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jest LeGo do G1 zrobione przez Chickena. Trwają też prace nad oficjalnym LeGo do G1.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry