Gothic 2 tekstury bez alfy 2332 4

O temacie

Autor Bloody Skull

Zaczęty 2.08.2017 roku

Wyświetleń 2332

Odpowiedzi 4

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam.
Tekstura nie ma alfy, chociaż ją dałem.
Swoją teksturę podmieniłem w folderze z teksturami, skasowałem też kopię z folderu "Compiled".
W gomanie tekstura ma alfę ale w świecie jej nie ma :/ dodam też że nie mogę jej podmienić gomanem bo korzystam z folderu z teksturami (a w nim mam swoje tekstury).
Ogólnie nie wiem co robię źle bo u kolegi to działa :(
Tak to wygląda w świecie :/
Spoiler

][/spoiler
Kiedy dodam oryginalne tekstury to alfa jest :/
Jeśli ktoś wie o co chodzi...
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie w folderze compiled masz nadal stara wersje tej tekstury, która nie ma alphy. Usuń ja i pozwól grze samej to skonwertowac bez używania gomana.
 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie w folderze compiled masz nadal stara wersje tej tekstury, która nie ma alphy. Usuń ja i pozwól grze samej to skonwertowac bez używania gomana.

"Swoją teksturę podmieniłem w folderze z teksturami, skasowałem też kopię z folderu "Compiled"."

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Po pierwsze nie podmieniaj tekstur bo czasami wychodzą cyrki z tego. Po drugie nie żadną kopie, bo w folderze compiled nie ma żadnych kopii tylko skompilowane wersje tekstur, które czyta bezpośrednio sama gra.

Po trzecie wytłumacz mi w takim razie dlaczego jak sam napisałeś
Ogólnie nie wiem co robię źle bo u kolegi to działa :(
twojemu koledze działa a tobie nie?
Sprawa jest oczywista. Bo koledze wysłałeś najnowszą wersje swojej tekstury, która pewnie miała poprawnie zrobioną alphe a tobie gra odczytuje nadal twoje "wip prace". :P
 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Po pierwsze nie podmieniaj tekstur bo czasami wychodzą cyrki z tego. Po drugie nie żadną kopie, bo w folderze compiled nie ma żadnych kopii tylko skompilowane wersje tekstur, które czyta bezpośrednio sama gra.

Po trzecie wytłumacz mi w takim razie dlaczego jak sam napisałeś
Ogólnie nie wiem co robię źle bo u kolegi to działa :(
twojemu koledze działa a tobie nie?
Sprawa jest oczywista. Bo koledze wysłałeś najnowszą wersje swojej tekstury, która pewnie miała poprawnie zrobioną alphe a tobie gra odczytuje nadal twoje "wip prace". :P


A tam...
Jak będę miał wszystkie tekstury to je skompiluje do vdf i podmienię nie które w Gomanie ;)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry