Jak zrobić mob otwierający wiele mover'ów? 3907 9

O temacie

Autor Nezzie

Zaczęty 31.05.2017 roku

Wyświetleń 3907

Odpowiedzi 9

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam serdecznie. Postanowiłem że napiszę,a nie chcę by cała praca poszła na marnę. I tak pierdoliłem się z jednym obozem DOŚĆ długo.. Więc postanowiłem posiłkować się forum. Otóż sprawa wygląda tak:
Jest sobie wieża Xardasa. Lenistwo i niechęć stosowania jednego kłodowego ustrojstwa które zamykało palisadę w SO w 1-szym Gothicu, raczej nie zachęca. Postanowiłem więc użyć drewna. Mam Movery i jeden ocMobWhell. Jak zrobić by ten ocMobWhell otwierał wiele moverów? Rozpiska "skomlikowanego mechanizmu":
OcMobWhell --->Activate_Group:
 -ZcMover 1(prawo)
 -ZcMover 2(lewo)
 -ZcMover 3(prawo)
 -ZcMover 4(lewo)
 -ZcMover 5(prawo)
 -ZcMover 6(lewo)

Jak zrobić by nie musieć używać wielu guzików jednocześnie, a tylko ten jeden kołowrotek? Proszę o pomoc..
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeden do jednego. Nie możesz zrobić, żeby jeden mover obrabiał 6 vobów. Wydaje mi się, że ten temat był już też poruszany niedawno (mogę się mylić).

Dałoby radę zrobić ciekawy trick za pomocą ikarusa; ustawić jednego movera, który by otwierał jedną belkę po drugiej. Wyglądało by to mniej-więcej tak, że mover ma ustawione (domyślnie) otwieranie belki 1, po czym jak belka 1 jest otwarta (da radę to sprawdzić np. za pomocą vob.trafo), mover przestawia się na belkę 2 i powtarza pracę. Takie wieloetapowe otwieranie bram, troszkę fikuśne, ale zabierające dużo czasu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeden do jednego. Nie możesz zrobić, żeby jeden mover obrabiał 6 vobów. Wydaje mi się, że ten temat był już też poruszany niedawno (mogę się mylić).

Dałoby radę zrobić ciekawy trick za pomocą ikarusa; ustawić jednego movera, który by otwierał jedną belkę po drugiej. Wyglądało by to mniej-więcej tak, że mover ma ustawione (domyślnie) otwieranie belki 1, po czym jak belka 1 jest otwarta (da radę to sprawdzić np. za pomocą vob.trafo), mover przestawia się na belkę 2 i powtarza pracę. Takie wieloetapowe otwieranie bram, troszkę fikuśne, ale zabierające dużo czasu.
Bogdan, może zrobic , aby jednym kołowrotem obracał wiele bram. bramy skryptowo uruchamia przez wld_sendtrigger i daje to do onstate_s1,s0 kołowrotu.  wszystko w skryptach,
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Albo wszystko w skryptach albo tak zwany triggerlist. Owy trigerlist ma chyba pięć wolnych slotów pod które możesz podpiąć movery (bramy). Kolowrot aktywuje trigerlist -> trigerlist aktywuje pięć bram. W ten sposób jest zrobione np. aktywowanie teleportow w Jarkendarze.
 

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak taki Triggerlist zaimplementować? TheKetrab zaintrygowała mnie odpowiedź..
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Jestem na wakacjach, ale postaram się z głowy :p

Voby. Trigger -> t riggerlista. Zaznaczasz. Prawy przycisk myszki i dodajesz trigger lista. Nazywasz go. I teraz tak. Zaznaczasz trigger lista i po prawej stronie masz jego właściwości. Zjezdzasz na dół. Jest tam drzewko. Trigger_0, trigger_1, trigger_2 itd. W każdy z tych triggerow wklepujesz nazwe każdej ze swoich bram (bramy wstawiasz jako movery, to na pewno wiesz :p ). I teraz tak: powinieneś widzieć listę dodanych triggerow na środku na dole. Co jeszcze; kolowrot wstawiasz jako mob inter. W kolowrocie ustawiasz triggertarget: NAZWATRIHGERLISTA

Czyli: kolowrot wywołuje triggerlista. Trigerlist odpala inne triggery. Każdemu z tych triggerow możesz wpisać jakieś opóźnienie w sekundach i takie tam. Trigger list może też wywoływać funkcję (onstate func). Trzeba z tym grzebać. Szukać czegoś ciekawego ;)
 

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Nezzie

Wielo-wątkowa... brama?
#6 2017-06-01, 01:10(Ostatnia zmiana: 2017-06-01, 01:26)
dzięki. można zostawić otwarte dla potomnych
P.S: Proszę o podanie waypointa (aktualnie edytuję świat) do wieży demonów. Chcę postawić WP w pewnym miejscu po to by się tam szybko teleportować za pomocą istniejącej runy
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

gothic1210
  • Gość
Wejdź do gry, włącz kody i wpisz toogle waynet. Wtedy zobaczysz wszystkie wp. Nikt nie będzie tego szukał za ciebie.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Lub skrótem klawiszowym ALT+U. Lub w spacerze sobie popatrz.
 

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
dziękuję. Jestem wdzięczny za wszelką pomoc. DO ZAMKNIĘCIA!
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry