Piratenleben dubbing - jak umieścić go w grze? 2011 4

O temacie

Autor Chilly

Zaczęty 22.04.2014 roku

Wyświetleń 2011

Odpowiedzi 4

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Dubbing do piratenleben został już ukończony. Ja jednak nie potrafię go wstawić do modyfikacji a osoby które miały to zrobić nie mają za bardzo czasu, w związku z tym chciałem spytać jak wstawić ten dubbing do moda? Jeśli ktoś się dobrze zna na moddingu i chciałby mi pomóc byłbym wdzięczny.
 

gothic1210
  • Gość
W katalogu _Work powinieneś mieć folder Sounds/Speech (jak go nie ma to zrób) i do niego wrzucaj pliki w formacie wav. Gothic sam sobie wybierze kwestie do odtworzenia. Musisz je tylko poprawnie nazwać.
Przykładowo dialog Alberto:
AI_Output (other, self,"STT_300_Alberto_BUY_Info_15_01"); //Może masz coś, co chciałbyś sprzedać?
Poprawny plik z dźwiękim powinien się nazywać STT_300_Alberto_BUY_Info_15_01.wav ( to co jest w "...")
 

snoopi

snoopi

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co widzę to "elita" strasznie sie opierdala w lokalizacji tego dubbingu- tylko Chilly z tego co widzę trzyma rękę na pulsie bo z tego co mi wiadomo to dubbing jest chyab ukończony- wstyd "ELITO"- WSTYD!
 

Mathew19951

Mathew19951

Użytkownicy
posty17
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@gothic1210 Może to i głupie pytanie ale rozumiem, że pliki .ogg czy .mp3 będą śmigać tak samo dobrze, jak .wav? :P
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie. Gothic obsługuje jedynie format .wav
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry