Funkcja odtwarzana podczas chodu 2709 3

O temacie

Autor Cruc

Zaczęty 20.05.2017 roku

Wyświetleń 2709

Odpowiedzi 3

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jest taka funkcja, która odtwarza się w momencie, kiedy NPC się porusza? Czy należałoby to jakoś obejść, np. poprzez BodyState?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
BodyState albo użyć tej systemowej (Ikarus wymagany). Moim zdaniem lepsze jest BodyState jeśli chcesz, żeby coś działało tylko dla hero.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Można też stworzyć własny MDS i tam dodać dźwięk.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję panowie.

Domyślam się, że *eventSFX odpowiada za wywołanie dźwięku.

Natomiast jeśli chciałbym zrobić analog do Wld_PlayEffect to wystarczy skorzystać z *eventPFX, czy źle kombinuję?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry