Stworzyłem taki skrypt pierścienia:
Spoiler
INSTANCE Speedring(C_ITEM)
{
name = NAME_Ring;
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;
value = 800;
visual = "ItMi_Ring_02.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_Speedring;
on_unequip = UnEquip_Speedring;
description = "Pierścień szybkości";
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = "Pierścień pozwala szybciej biegać";
////COUNT[1] = ;
//TEXT[2] = NAME_Prot_Magic;
//COUNT[2] = 3;
//TEXT[3] =
//COUNT[3] = 5;
//TEXT[4] = "";
////COUNT[4] = ;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_Speedring()
{
Mdl_ApplyOverlayMDS (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
Print ("Czujesz się lekki jak piórko.");
};
FUNC VOID UnEquip_Speedring()
{
Mdl_ApplyOverlayMDS (self,"HUMANS.MDS");
};
I postać zmienia swój styl chodu na sprint po założeniu, ale jak widać, skrypt miał działać tak żeby po zdjęciu go postać wracała do swojego normalnego truchtania, jednak nie działa, próbowałem też pod FUNC VOID UnEquip_Speedring() zamiast funkcji "Mdl_ApplyOverlayMDS" użyć "Mdl_SetVisual" ale nie dawało to efektu.