[G1] Pierścień szybkości, postać nie przestaje biec po zdjęciu. 2661 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 8.05.2017 roku

Wyświetleń 2661

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Stworzyłem taki skrypt pierścienia:
Spoiler
INSTANCE Speedring(C_ITEM)
{
   name                =   NAME_Ring;

   mainflag             =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags                =   ITEM_RING;

   value                =   800;

   visual                =   "ItMi_Ring_02.3ds";

   visual_skin             =   0;
   material             =   MAT_METAL;
   on_equip            =   Equip_Speedring;
   on_unequip            =   UnEquip_Speedring;

   description      = "Pierścień szybkości";
   //TEXT[0]         = "";
   TEXT[1]         = "Pierścień pozwala szybciej biegać";
   ////COUNT[1]      = ;
   //TEXT[2]         = NAME_Prot_Magic;
   //COUNT[2]      = 3;
   //TEXT[3]         =
   //COUNT[3]      = 5;
   //TEXT[4]         = "";
   ////COUNT[4]      = ;
   TEXT[5]         = NAME_Value;
   COUNT[5]      = value;
};

   FUNC VOID Equip_Speedring()
   {
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
   Print       ("Czujesz się lekki jak piórko.");   
   };

   FUNC VOID UnEquip_Speedring()
   {
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS.MDS");
   };
I postać zmienia swój styl chodu na sprint po założeniu, ale jak widać, skrypt miał działać tak żeby po zdjęciu go postać wracała do swojego normalnego truchtania, jednak nie działa, próbowałem też pod FUNC VOID UnEquip_Speedring() zamiast funkcji "Mdl_ApplyOverlayMDS" użyć "Mdl_SetVisual" ale nie dawało to efektu.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
   FUNC VOID UnEquip_Speedring()
   {
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS.MDS");
   };

Przecież to to samo co Equip... powinno być Mdl_RemoveOverlayMDS   
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki za pomoc, nie znam jeszcze do końca wszystkich funkcji, sorry za gówno-temat, można zamknąć :F :F
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry