Połączenie modow 1864 5

O temacie

Autor Kempix

Zaczęty 19.04.2017 roku

Wyświetleń 1864

Odpowiedzi 5

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam pytanie jak można zrobić aby dodawać Nowe rzeczy do L hivera i potem to spakować w moda? Chodzi mi o to jak rozpakować L hivera aby były wszystkie jego modele skrypty itp i można było dodać swój kod. Druga sprawa jak zrobic warunek aby coś się stało jeśli postać znajdzie się w danym miejscu np jest blisko jakiegoś waypointu i pojawia się napis chodzi tylko o warunek.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
akurat ja rozpakowałem l/hivera i połączyłem z moim modem zamiast korzystać z gotowej paczki .vds
Jak masz l'hivera w formacie .vdf to programie gothic VDFS możesz wyciągnąć wszystkie pliki opcją Viev. Jak chcesz jeszcze skrypty to bierzesz uprednio wyciągnięte pliki skryptowe w formie .dat i dekompilujesz je w programie Gothic sourcer, najlepiej ten z woga 3.14

 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ok dzieki
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Druga sprawa jak zrobic warunek aby coś się stało jeśli postać znajdzie się w danym miejscu np jest blisko jakiegoś waypointu i pojawia się napis chodzi tylko o warunek.

if (Npc_GetDistToWP (hero, "WAYPOINT") < 200)
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeszcze taka sprawa bo w L hiverze jak się pobierze jest plik z muzyką jakiś i co z tym plikiem? Jeśli rozpakuje moda zrobie co trzeba i spakuje to jest on potrzebny?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żeby uniknąć bugów i errorów o brakujących plikach muzycznych to lepiej go wrzucić ale sprawdź czy będzie działać bez.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry