Zmiana pozycji kości 2555 3

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 17.03.2017 roku

Wyświetleń 2555

Odpowiedzi 3

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak jak w temacie :F Mam dostęp do klasy zCModelNodeInst* i chciałbym zmienić pozycję / rotację danej  kości. Jak można to zrobić? Domyślam się, że wystarczy Trafo, ale czy tylko? Czy muszę pobierać pozycję, i ją zmieniać czy wystarczy, że wpiszę liczbę? (Gdy wpisałem z góry liczbę, to pozycja była ta sama)
Chodzi mi o coś takiego jak to:
https://www.youtube.com/watch?v=dHCRioHBVnk


Dodam też, że edycja w programie 3d z góry odpada!
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Starczy odpowiedni hook i nawet nie będziesz potrzebował klasy + będzie działać dla wszystkich. Jeśli chcesz to tylko dla hero, starczy odpowiedni adres, adres pobierania klasy i przypisanie tego.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Z Hookiem bym sobie poradził. Dostanie się do obiektu klasy to nie problem - wystarczy wyczytać podczas Hook'a ECX.
Jeżeli byłbyś tak miły to mógłbyś poszukać jakiegoś adresu który by do tego pasował? (Nie mam swojego PC a praca na laptopie [nawet przy szukaniu adresu] to dla mnie udręka)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dot. to raczej tego tematu więc zapytam. Chodzi mi o to, czy da się wywołać swoją funkcję po zakończeniu wykonania funkcji gry? Tzn. Hookuje funkcję (PutInSlot), a moja funkcja ma się wywołać gdy przedmiot JUŻ znajdzie się na slocie.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry