G2 NK - pytanie o przywołanego szkieleta 2838 2

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 22.03.2017 roku

Wyświetleń 2838

Odpowiedzi 2

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mógłby mi ktoś powiedzieć, co jest odpowiedzialne za to, że jeśli spróbujemy interakcji z przywołanym potworem, to automatycznie jest on "zabijany"? Bo chciałem zrobić coś a'la Fred z Risena, ale poza stworzeniem NPC'a o wyglądzie szkieleta nie przychodzi mi nic do głowy. Czy można po prostu jakoś umożliwić interakcję z bazowym szkieletem czy trzeba stworzyć nową postać i pokombinować z aivarami, rutynami i tego typu rzeczami?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Plik ZS_MM_Rtn_Summoned.d
func void B_SummonedAssessTalk()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,-self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};
...
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Wisp_Detector))
{
Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSTALK,B_AssessTalk);
}
else
{
Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSTALK,B_SummonedAssessTalk);
};
Czyli jak dasz to:
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Wisp_Detector)
||(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(TwojFredzik)))
zamiast:
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Wisp_Detector))
To zadziała.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry