[G2 NK] Dziwny znaczek w skryptach/pytanie o umiejętność 2387 2

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 12.02.2017 roku

Wyświetleń 2387

Odpowiedzi 2

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nie wiem, o co chodzi, ale zauważyłem, że w skryptach zepsuły mi się znaki(nie wiem, czy wszystkie polskie litery czy tylko Ł), ale trochę mnie to już irytuje. Mam takie coś:
name                     =   "M這dy wilk";
W grze litery wyświetlają się poprawnie(czyli zamiast znaczka jest ło), ale w skryptach się cały czas zmienia(a jak dam normalnie w skrypcie "młody" to w grze pokazuje mi nazwę "m?ody"). Ktoś ma jakiś pomysł, co mogło to spowodować?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Prawdopodobnie zmienione kodowanie. Zmień kodowanie na ANSI i problem powinien zniknąć. Tylko, że znaki będziesz musiał chyba sam poprawiać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra, wygląda na to, że zmiana kodowania i przeinstalowanie notepada pomogło. Jednakże mam jeszcze pewien problem. A mianowicie, jaka powinna być składnia skryptu, który po osiągnięciu określonego progu zdolności bojowej i wyuczeniu się odpowiedniego poziomu języka budowniczych daje expa(zamiast % do walki) i zmienia się napis w menu statystyk? Zrobiłem takie coś:
else if (StoneplateItem == OneHStonePlate)
{
concatText = PRINT_Learn1H;
if (StoneplateLevel == 1)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] <= 98)
{
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, OneH_StPlLevel1);
concatText = ConcatStrings (concatText, " + ");
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(OneH_StPlLevel1));
B_Say (self, self, "STONEPLATE_1");
}
else if (StoneplateLevel == 2)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] <= 96)
{
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, OneH_StPlLevel2);
concatText = ConcatStrings (concatText, " + ");
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(OneH_StPlLevel2));
B_Say (self, self, "STONEPLATE_2");
}
else if (StoneplateLevel == 3)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] <= 94)
{
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, OneH_StPlLevel3);
concatText = ConcatStrings (concatText, " + ");
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(OneH_StPlLevel3));
B_Say (self, self, "STONEPLATE_3");
}
else if (StoneplateLevel == 1)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 99)
{
B_GivePlayerXP (100);
}
else if (StoneplateLevel == 2)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 97)
{
B_GivePlayerXP (200);
}
else if (StoneplateLevel == 3)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 95)
{
B_GivePlayerXP (300);
};
ale nadal daje % do walki, zamiast expa(mimo, że mam 100% ustawione w pliku PC_Hero). Natomiast do napisu to zrobiłem takie coś:
"Brak|Farmerzy|Wojownicy|Kapłani", //NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17; //ADDON
I jeśli użyję przykładowo Npc_SetTalentSkill    (self, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 3); to w menu statystyk mam napis Kapłani, ale po rozmowie z Myxirem i nauczeniu się talentu wraca do Farmerów.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry