Stary właśnie 128 tick jest zdecydowanie lepszy niż 64.Lepszy movement i większa szansa,że kule bedą leciał tam gdzie strzelasz. Bo na 64 ticku to się różne cuda zdarzają.Z mojej osoby wygląda to tak,że nie dałbym rade grać cały czas na 64 ticku 
Widzisz, a ja wolę tą magię na 64 tick. Wiem jak to działa, ale po prostu wolę mieć opóźnienie servera - typ nie zabije mnie w głowę a ja go też nie zabije, niż zabijanie typa raz dwa trzy bez żadnych opóźnień servera.
Poza tym zauważyłem, że działa to zazwyczaj na moją korzyść niż niekorzyść tak więc dupa zbita

.
Post połączony: 2017-01-30, 18:39
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-vePjE-6ZFMW-eSmQR-ZnfBV-NvoNO - jak by ktoś chciał zobaczyć jak mniej więcej gram + typ w przeciwnej w 1 połowie 70% hs a w drugiej 75% rusek no i pewny nie jestem ale wydaje mi się, że cheater .
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-Aj6EB-ddtnz-V7mLJ-LFNPz-9VatH - a to przykład meczu, który był bardzo ciężki + do tego wkraczało wszystko do boju, ale jakoś wygraliśmy.
Jak by ktoś zerknął to było by mi bardzo miło, no i oczywiście innych mecze też ja mógłbym pooglądać.
Wystarczy wkleić do przeglądarki podczas włączonego cs'a, albo wysłać znajomemu na steamie i z chatu steama wysłać.
http://www.hltv.org/ - bardzo dobra strona poświęcona E-Sportowi CS'a.