[G2 NK] Warunek sprawdzający, czy zakończył się efekt 1143 1

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 6.02.2017 roku

Wyświetleń 1143

Odpowiedzi 1

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Orientuje się ktoś, czy istnieje warunek sprawdzający, czy skończyła się dana czynność/efekt? Bo w MT dodali pierścień, który umożliwiał sprint bez potrzeby picia miksturek i zastanawiałem się, czy można w G2 zrobić podobny, z tą różnicą, że po założeniu go sprint trwa określony czas, a po jego zakończeniu staje się "zużyty" i trzeba go w jakiś sposób napełnić(coś jak w przypadku Oka Innosa, czyli przykładowo zabić X potworów o konkretnej gildii albo zdobyć jakieś przedmioty). Jest takie coś możliwe?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Możesz zrobić na dwa sposoby:

1. MDS czasowy + zmienna, która będzie blokowała refresh, lub po prostu zmiana itemu na inny z dopiskiem "zużyty".
2. Po prostu MDS + zmienna, która odlicza czas działania, po czym kasuje MDS i zamienia pierścień na zużyty.

Wymagane wywoływanie czasowe (tick tock lub FF).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry