Spacetime 4418 11

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 30.08.2016 roku

Wyświetleń 4418

Odpowiedzi 11

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Kolejny temat aby krytycy PB mogli ponabijać sobie propsów :P

Dla tych co się nie orientują, jeden z głównych twórców Gothica Micheal Hoge wraz z kilkoma najlepszymi członkami Piranhi (oraz nowymi członkami, podobno jest też wśród nich Kai Rosenkratz) założyli osobną grupę Piranha Bytes Red. Więc to ta lepsza ekipa PB która od reszty odłączyła się za pewne po stworzeniu ostatniej na prawdę dobrej gry "Risena".

Spacetime to projekt opowiadający o kapitanie statku który wyruszył w przestrzeń kosmiczną, zwiedzanie planet i przestrzeni między nimi. Mapą gry jest Droga Mleczna, nasza galaktyka. O grze nie wiadomo wiele po za tym, że Hoge ma już przynajmniej jej demo i szuka wydawcy, kilka informacji:

- gra jest pierwszoosobowa
- nie będzie levelowania postaci, zamiast tego ulepszamy swój statek, gra to oczywiście cRPG nastawiony na eksplorację
- czas spędzony na planetach i podróżach kosmicznych jest rozłożony 50:50
- statek kosmiczny będzie można modyfikować
- poziomy będą duże, rozbudowane i nieliniowe
- walki między statkami kierować bedziemy z mostka kapitańskiego, walki na zewnątrz przypominać będą klasyczny FPS
- nasz statek będzie pierwszym stworzonym przez człowieka który osiągnął możliwość podróżowania z szybciej od słońca (co jest głupie bo teoretycznie wyklucza swobodne latanie po kosmosie)
- fabuła skupi się na odkrywaniu technologii zapomnianych cywilizacji
- kompletny brak magii
- graficzny styl stawia na mrok i brud
- gra powstaje na Unreal 4



Dla mnie może być ciekawsze od Elex.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
tak długo jak nie znajdzie się ktoś kto zrobi udaną grę pokroju gothica, wszystko będzie lepsze od jego bezpośredniego dziedzictwa.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Trochę mało info ;/

Ale założenia wyglądają na bardzo dobre. :)
Cytuj
Dla mnie może być ciekawsze od Elex.
Jeszcze zdążysz zagrać w ELEX nim spacetime wyjdzie  :lol:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja bym potrzebował jakiegoś źródła odnosnie tego dema.
Nie mniej, uważam, że Hoge stara się zrobić coś ambitnego.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ja bym potrzebował jakiegoś źródła odnosnie tego dema.
Nie mniej, uważam, że Hoge stara się zrobić coś ambitnego.

Widziałem gdzieś zdjęcie gdzie niby pokazywał, potem go poszukam i podeśle.



@MacDun  no mało, ale za pewne dlatego, że skupiają się na szukaniu wydawcy co chyba nie jest łatwe dlatego nie afiszują się z grą. Czytałem jednak gdzieś, że ma sie pojawić w 2017, ale to raczej fake.
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O matko coś czuje, że dostaniemy kolejne No man sky, tylko robione przez jeszcze mniejszą ekipe,  zapewne z minimalnym budżetem i bez wsparcia  dużych korporacji.NA prawdę nie wiem kto kupi taką gre po no man sky i to jeszcze zapewne nie znaną nikomu. Phirania widze szuka zarobku gdzie się tylko da, ale kierunek w którym idą nie wydaje mi się dobry ...
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A skąd wiesz, że to będzie "No Man Sky"? Widziałeś gameplay? To nie jest gra oferująca tryliony planet i masę możliwości.
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywiście, że nie chodzi tu o dosłowne porównanie, bo to właśnie proceduralnie generowane planety miały być gwoździem no man sky. Aczkolwiek z twoich punktów wynika, że dostaniemy coś podobnego, no bo latanie statkiem, pierwsza osoba, brak levelowania, rozbudowywanie statku. Jasne, że to mało aczkolwiek póki co jestem nastawiony pesymistycznie bo brzmi to po prostu jak dla mnie nie za dobrze. No chyba, że chcą nam zaserwować kolejnego risena  w kosmosie, pływanie z 3 zmienia na statek kosmiczny i od czasu do czasu będą "świetne walki", a na planetach będą jakieś tunelowe lokacje. Generalnie nie rozumiem idei bo albo się robi RPG, albo kosmiczny symulator. Jakoś wątpie by walką w kosmosie zachwyli fanów kosmicznych symulatorów, albo fanów gothiców. Zwłaszcza, że jak pokazało no man sky zrobienie dobrego systemu walki nie jest łatwe, a phiranie mają z tym problem od lat w każdej formie. Nie wiem po prostu do kogo ta gra ma być kierowana. Nie zdziwie  się też jeśli nikt nie chce na to wyłożyć kasy i skończ się na prototypie. Poczekamy, zobaczymy, ale póki co dla mnie wyglada to na zwykła próbe zarobienia na modnym ostanio kosmosie i futurystyce.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Tylko, że to robią ludzie którzy przygodę z PB zakończyli na robieniu Gothica i nie bawili się w Riseny więc im akurat wypadałoby zaufać.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mam pare nowości.

Przede wszystkim to jest chyba oficjalny FB PB Red: https://www.facebook.com/PiranhaBytesRED

Post dotyczący Spacetime skopiowany z polskiego działu na oficjalnym forum Elex.


]Na niemieckim forum World of Players ponownie rozpoczęła się dyskusja na temat zapowiedzianej już ponad dwa lata temu gry Michaela Hoge - Spacetime. W wątku udział bierze również dyrektor studia Michael Ruve, który jednak stroni od jakichkolwiek konkretnych informacji. Dowiadujemy się jednak, że na Facebooku powstał oficjalny profil Piranha Bytes RED oraz założono stronę studia - LINK. W zakładce "Informacje" na Facebooku Piranha Bytes RED czytamy:

Oficjalny profil Piranha Bytes RED.
Firma została założona 17 lipca 2014 i aktywnie pracuje nad prototypem gry RPG science fiction, która również wspiera technologię VR. Tytuł roboczy: Spacetime.

Gra tworzona jest przez byłych członków Piranha Bytes, Michael Hoge, Sascha Henrichs, programistów: Michael Mendelson, Chris Ledbetter i muzyka Mateus Polati.

Co ciekawe na profilu Saschy Henrichsa na LinkedIn, widnieje wpis: Obecnie założyliśmy Piranha Bytes RED i pracujemy nad niezapowiedzianym tytułem wykorzystującym silnik Unreal.

Wychodzi zatem na to, że wieloletni pracownik Piranha Bytes odpowiedzialny za fantastyczne projekty środowisk nie pracuje aktualnie nad ELEX'em, a współtworzy z Michaelem Hoge Spacetime.




Skończy się jak z Falloutem 4? No i poruszono na forum ciekawy temat, skąd Hoge ma kase. Czyżby mieli już wydawcę?

 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Żadna nowość, przecież wiadomo, że PB Red pracuje nad Spacetime. A na czele stoi Hoge.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nie znaliśmy silnika, nei wiedzieliśmy, że używają technologi VR ani nie znaliśmy dokładnego składu ekipy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry