Zasięg NPC (G2nK) 2613 4

O temacie

Autor R4zor

Zaczęty 31.12.2016 roku

Wyświetleń 2613

Odpowiedzi 4

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

R4zor

Zasięg NPC (G2nK)
2016-12-31, 19:15(Ostatnia zmiana: 2016-12-31, 19:29)
To już 3 temat dzisiaj :D, ale jak się ma pytania, to trzeba pytać :).
Czy są skrypty odpowiedzialne za zasięg, z którego NPC zareaguje na np. potworka?(A jeśli tak, to które i pokazana linijka odpowiadająca za to zachowanie, jeśli można)
Muszę zmniejszyć właśnie taki zasięg, bo miejsca w worldzie mam mało, a przez to dzieją się takie rzeczy na początku gry xD:
Spoiler

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To już 3 temat dzisiaj :D, ale jak się ma pytania, to trzeba pytać :).
Czy są skrypty odpowiedzialne za zasięg, z którego NPC zareaguje na np. potworka?(A jeśli tak, to które i pokazana linijka odpowiadająca za to zachowanie, jeśli można)
Muszę zmniejszyć właśnie taki zasięg, bo miejsca w worldzie mam mało, a przez to dzieją się takie rzeczy na początku gry xD:
Spoiler
AI_constans.d
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@pawbuj, a wiesz, co konkretnie w tym pliku odpowiada za zasięg Npc, z którego rozpocznie atak na przeciwnika (zwierzęta, potworki itd.)
Oczywiście już za podanie nazwy pliku props :ok:

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
leniuch z ciebie, wszytskie z przedrostkiem HAI odpowiadają za dystans , spróbuj chociażby te 3 :const int HAI_DIST_ASSESS_MONSTER = 1500;
const int HAI_DIST_ABORT_ASSESS_MONSTER = 1800;
const int HAI_DIST_ATTACK_MONSTER = 1500;
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
leniuch z ciebie, wszytskie z przedrostkiem HAI odpowiadają za dystans , spróbuj chociażby te 3 :
:D Dzięki.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry