Problem z funkcją 7709 27

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 11.12.2016 roku

Wyświetleń 7709

Odpowiedzi 27

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Miałby ktoś podesłać screen'a z tick-tockiem PerFrame + nazwę funkcji w jakiej jest wywołany?
(Nigdy ich nie umiałem zrobić :< )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
if(MEM_KeyState(KEY_X)==KEY_PRESSED)
{
Crash dotyczy adresu oCGame::Render a dzięki temu hookowi działa całe FrameFunctions.

The FrameFunctions run within oCGame::Render, I guess the game crashes because you're having the hero point to a completely different oCNpc (including a different visual). Use a trigger that runs every frame (look at Ikarus' Thread for an example).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Miałby ktoś podesłać screen'a z tick-tockiem PerFrame + nazwę funkcji w jakiej jest wywołany?
(Nigdy ich nie umiałem zrobić :< )
to się naucz.

podejrzyj skrypty rafała budzisa, on to zrobiłe bez zabawy w spacerze. tzw Budzis Skrypt  Mod
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Już się nauczyłem, tylko jedno pytanie wywoływać je w Init_Globals czy w Startup_zen? XD bo boje się że będzie się wywoływać nieskończoność razy.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Karen

Karen

Użytkownicy
Recovery Team
posty36
Propsy18
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Recovery Team
Nie chce mi się czytać tematu :D
Ale wiem jak wywołują się funkcje w Startup.

Startup_ZEN <- Przy pierwszym wejściu do tego świata.
Init_ZEN <- Przy każdym wejściu do tego świata.

Startup_Global <- Przy pierwszym wejściu do obojętnie jakiego świata. (Wywoła się tylko raz na świat)
Init_Global <- Przy każdym wejściu do obojętnie jakiego świata.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Problem z funkcją
#25 2016-12-21, 10:35(Ostatnia zmiana: 2016-12-22, 09:15)
Używam tej funkcji:
func void SetAsPlayer (var C_NPC slf) {
    /* Adresse der Funktion */
    const int oCNpc__SetAsPlayer = 7612064; //0x7426A0 (Gothic2.exe)
   
    var int slfPtr;
    slfPtr = MEM_InstToPtr (slf);
   
    //mov ecx slfPtr
    ASM_1 (ASMINT_OP_movImToECX); /* move immediate value to ecx */
    ASM_4 (slfPtr); /* eine Konstante (immediate) */
   
    //call oCNpc__SetAsPlayer
    ASM_1 (ASMINT_OP_call);
    ASM_4 (oCNpc__SetAsPlayer - ASM_Here() - 4);
   
    ASM_RunOnce(); /* retn wird automatisch hinzugefügt */
};
Ale crashuje przy zmianie postaci... Ktoś wie może dlaczego?  Byłbym wdzięczny.

masz i nie morduj Lehony na wogu


Func void oCNpc__SetAsPlayer(var C_Npc slf)
{
   
};

 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
masz i nie morduj Lehony na wogu
:lol2:
Nie potrzebuje tego odkąd pojawił się filmik na moim kanale xD Ale temat do zamknięcia.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
masz i nie morduj Lehony na wogu
:lol2:
Nie potrzebuje tego odkąd pojawił się filmik na moim kanale xD Ale temat do zamknięcia.
super, że filmik rozwiązał problem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry