System otrzymywania obrażeń 3104 6

O temacie

Autor Karen

Zaczęty 18.12.2016 roku

Wyświetleń 3104

Odpowiedzi 6

Karen

Karen

Użytkownicy
Recovery Team
posty36
Propsy18
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Recovery Team
1.W którym pliku jest skrypt który daje większe obrażenia gdy mamy bardziej rozwinięta umiejętność?
Chodzi mi oto że gdy mamy więcej siły to zadajemy więcej obrażeń bronią białą.

2.W którym pliku jest skrypt mnożnika obrażeń podczas trafienia krytycznego?

Chcę przerobić system otrzymywania obrażeń, ciosów krytycznych itp

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest to w silniku gry. Nie ma się do niego dostępu, można to hakować dzięki Ikarusowi, ale to wyższa szkoła jazdy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ad. 2
Plik constants w folderze _intern:
CONST INT DAM_CRITICAL_MULTIPLIER = 2 ; //Obsolet, da Treffer-%-CHance CriticalHit ersetzt hat
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Karen

Karen

Użytkownicy
Recovery Team
posty36
Propsy18
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Recovery Team
To trochę ograniczone dla "zwykłego" skryptera. :(
Może czas się nauczyć tego Ikarusa.
Są jakieś polskie poradniki?

Splash a to działanie gdzie obrażenia są mnożone przez tą zmienną jest gdzieś w plikach czy też w silniku?

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jest tutorial Bogdana który mówi o tworzeniu mieczy srebrnych i stalowych. Jeżeli jesteś wystarczająco ogarnięty to bez problemu to zrobisz: Czysta matematyka.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Karen

Karen

Użytkownicy
Recovery Team
posty36
Propsy18
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Recovery Team
Co to jest?
_^(zmienna)

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
It's just a function (albeit with a weird name). It's used to have an object variable (anything not an int or string) point to a certain address (the value of "variable").

Ad. 2
Plik constants w folderze _intern:
CONST INT DAM_CRITICAL_MULTIPLIER = 2 ; //Obsolet, da Treffer-%-CHance CriticalHit ersetzt hat

This probably works in G1, but certainly does not in Gothic 2. (First of all, the original multiplier in G2 is 10. It also says "obsolete" right there in the comment ;)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry