Gmax, mapowanie. 2656 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 17.12.2016 roku

Wyświetleń 2656

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mam dwa pytanie odnośnie mapowanie modelu 3d w programie gmax 1.2
I. Czy da się jakoś ustawić model/coś innego żeby można mapować np. ten obiekt od boku, z góry i od dołu jednocześnie?
Obiekt: http://s5.ifotos.pl/img/mapowanie_anqhpxw.png
II. Gdyby już mi się udało uzyskać taką siatkę modelu która mnie zadowala to czy mogę ją zapisać w innym formacie niż .uvw? Np. w .jpg?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Ściągnij sobie studencką wersje Maxa lepiej zamiast sie bawić w tym czymś.
 

WielkiKaszaniarz

WielkiKaszaniarz

Użytkownicy
posty35
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Revo, tyle że Gmax to taki stary 3D Studio Max. A poza wizualnymi różnicami interfejsu w stosunku do takiego Maxa 2017 choćby to metody pracy są zbliżone w sumie.

Tyle że Max domyślnie obsługuje więcej formatów więc praca jest wygodniejsza. Ja na przykład 90% roboty robię w Blenderze, a w Maxie tylko wykańczam to co muszę
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry