[G2 NK] Oddawanie zadania Kardifowi - problem z podwójnym dialogiem. 2746 2

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 1.11.2016 roku

Wyświetleń 2746

Odpowiedzi 2

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Yo, mam lekki problem. Otóż dodałem zadanie Kardifowi, które można normalnie wykonać, jednak w momencie jego oddawania są 2 takie same opcje dialogowe - jedna, kiedy wybierzemy dialog "Potrzebuję informacji", a druga(ta, która powinna się wyświetlać) jest na "głównej stronie" dialogów. Domyślam się, że pewnie zjebałem sprawę z warunkami, ale już za długo z tym się męczę. Tutaj skrypt dialogu z zadaniem(dodane tylko wpis do dziennika + zmienna):
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Kardif's Infos werden verkauft!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Kardif_Diebeswerk2 (C_INFO)
{
npc = VLK_431_Kardif;
nr =  5;
condition = DIA_Kardif_Diebeswerk2_Condition;
information = DIA_Kardif_Diebeswerk2_Info;
permanent    =  TRUE;
description = "Czy masz dla mnie jakieś 'specjalne' zadanie?";
};
//-------------------------------------------
var int DIA_Kardif_Diebeswerk2_permanent;
var int KardifQuest;
//-------------------------------------------
func int DIA_Kardif_Diebeswerk2_Condition ()
{
if (DIA_Kardif_Diebeswerk2_permanent == FALSE)
&& (DIA_Kardif_Diebeswerk_permanent == TRUE) //andere Info
&& (DIA_Kardif_Arbeit_permanent     == TRUE)
&& (Kardif_OneQuestion == TRUE)
&& (other.guild != GIL_KDF)
&& (other.guild != GIL_NOV)
&& (other.guild != GIL_MIL)
&& (other.guild != GIL_PAL)
&& (KardifQuest != 1)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Kardif_Diebeswerk2_Info ()
{
if B_GiveInvItems (other,self,ItMi_Gold, Kardif_Deal)
{
DIA_Kardif_Diebeswerk2_permanent = TRUE;
AI_Output (other, self, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_15_00"); //Czy masz dla mnie jakieś 'specjalne' zadanie?
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_14_01"); //Mam pewne zlecenie - ale jest to zadanie dla kogoś o wielu talentach.
AI_Output (other, self, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_15_02"); //Co masz?
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_14_03"); //Zuris, sprzedawca mikstur z targowiska, przyjmuje właśnie gościa - Maga Ognia, Darona.
AI_Output (other, self, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_15_04"); //I?
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_14_05"); //Specjalnie dla niego zamówił kufer u stolarza Thorbena.
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_Diebeswerk2_14_06"); //Powiadają, że Daron przywiózł ze sobą sporo kosztowności. Ale tego ode mnie nie słyszałeś, jasne?
Log_CreateTopic(TOPIC_ZurisChest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_ZurisChest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_ZurisChest,"Kardif zlecił mi obrabowanie kufra należącego do Zurisa. Podobno mag Daron schował tam swoje kosztowności.");
KardifQuest = 1;
}
else
{
B_SayKardifZuwenigGold();
};
};
I dialog związany z oddawaniem zadania:
instance DIA_Kardif_ZurisChest (C_INFO)
{
npc = VLK_431_Kardif;
nr =  18;
condition = DIA_Kardif_ZurisChest_Condition;
information = DIA_Kardif_ZurisChest_Info;
permanent    =  FALSE;
description = "W kufrze Zurisa nie było żadnych kosztowności.";
};

func int DIA_Kardif_ZurisChest_Condition ()
{
if (KardifQuest == 1)
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", ItSc_Icebolt) == FALSE)
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", itsc_light) == FALSE)
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", itsc_sleep) == FALSE)
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", itsc_charm) == FALSE)
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", ItPo_Mana_01) == FALSE)
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", itmi_gold) == FALSE)
{
return TRUE;
};

};

func void DIA_Kardif_ZurisChest_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Kardif_ZurisChest_15_00"); //W kufrze Zurisa nie było żadnych kosztowności.
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_ZurisChest_14_01"); //Jak to? Żadnych złotych pierścieni, świeczników i tego typu błyskotek?
AI_Output (other, self, "DIA_Kardif_ZurisChest_15_02"); //Żadnych. Było tylko 50 sztuk złota, kilka zwojów z zaklęciami i mikstura many.
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_ZurisChest_14_03"); //Ech, te zwoje mi się do niczego nie przydadzą. Nawet miałbym problem z ich sprzedażą.
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_ZurisChest_14_04"); //To samo z miksturą. Więc daj mi po prostu te 50 sztuk złota, a ja ci dam wytrych i jakieś grzyby, które kiedyś znalazłem.
AI_Output (other, self, "DIA_Kardif_ZurisChest_15_05"); //Trzymaj. 50 sztuk złota.
B_GiveInvItems(other, self, itmi_gold, 50);
AI_Output (self, other, "DIA_Kardif_ZurisChest_14_06"); //Oto twoja część "łupu"
B_LogEntry(TOPIC_ZurisChest,"Cóż, nie była to 'złota' skrzynia, o której marzył Kardif, ale przynajmniej ja otrzymałem nagrodę.");
Log_SetTopicStatus(TOPIC_ZurisChest, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (50);
B_GiveInvItems(self, other, ITKE_LOCKPICK, 1);
B_GiveInvItems(self, other, itpl_mushroom_01, 5);
};
Ktoś ma pomysł, jak usunąć dialog z oddawaniem zadania w podopcji "Potrzebuję informacji"?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Pod:
&& (Mob_HasItems("CHEST_ZURIS", itmi_gold) == FALSE)
Dodaj to:
&& (!KARDIF_ONEQUESTION)
I wtedy powinno działać ;)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry