Ta gra mnie ubóstwia

Pisałem monolog do beczki z wodą. Wszystko ładnie pięknie ustawiam OneState w spacerze(bez _s1) i tu dupa

wyświetla się tylko ENDE.
Albo coś schrzaniłem w spacerze, albo w skrypcie.
func void USEBECZKA_s1()
{
var C_NPC her;
her = Hlp_GetNpc(pc_hero);
if(Hlp_GetInstanceID(hero) == Hlp_GetInstanceID(her))
{
hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_DRINKWATTER;
AI_ProcessInfos(her);
};
};
/***********************************************/
func void DRINKWATTER_s1()
{
var C_NPC her;
her = Hlp_GetNpc(pc_hero);
if(Hlp_GetInstanceID(hero) == Hlp_GetInstanceID(her))
{
hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_DRINKWATTER;
AI_ProcessInfos(her);
};
};
/***********************************************/
instance PC_UseBarrel_END(C_INFO)
{
npc = pc_hero;
nr = 999;
condition = pc_UseBarrel_end_condition;
information = pc_UseBarrel_end_info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
func int pc_UseBarrel_end_condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_DRINKWATTER)
{
return TRUE;
};
};
func void pc_UseBarrel_end_info()
{
b_endproductiondialog();
};
//##############################################
instance PC_UseBarrel_Drink(C_INFO)
{
npc = pc_hero;
nr = 2;
condition = pc_UseBarrel_Drink_condition;
information = pc_UseBarrel_Drink_info;
permanent = TRUE;
description = "Napij się...";
};
func int pc_UseBarrel_Drink_condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_DRINKWATTER)
{
return TRUE;
};
};
func void pc_UseBarrel_Drink_info()
{
AI_Wait(other,5);
var int Procent; Procent=(hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]*10)/100;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] +=Procent;
if(hero.attribute[ATR_HITPOINTS]>hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
};
AI_PlayAni (hero, "T_TRINKFASS_SEP");
//Dać B_Say jakiegoś takiego uhhhh i dodawanie pragnienia
b_endproductiondialog();
};
Screen ze spacera:

I jedna rzecz jak zmienić aby wszystkie beczki w świecie miały tą funkcje oneState?
Wiem że jest funkcja Ikarusowa, ale problem że te voby nie mają ustalonej nazwy

(podobno jest oparta na spacerze, ale nie wiem gdzie ... jak ktoś wie to niech powie

)