Problemy z monologiem... 2249 3

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 25.07.2016 roku

Wyświetleń 2249

Odpowiedzi 3

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ta gra mnie ubóstwia :lol2: Pisałem monolog do beczki z wodą. Wszystko ładnie pięknie ustawiam OneState w spacerze(bez _s1) i tu dupa :/ wyświetla się tylko ENDE.
Albo coś schrzaniłem w spacerze, albo w skrypcie.
func void USEBECZKA_s1()
{
var C_NPC her;
her = Hlp_GetNpc(pc_hero);
if(Hlp_GetInstanceID(hero) == Hlp_GetInstanceID(her))
{
hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_DRINKWATTER;
AI_ProcessInfos(her);
};
};
/***********************************************/
func void DRINKWATTER_s1()
{
var C_NPC her;
her = Hlp_GetNpc(pc_hero);
if(Hlp_GetInstanceID(hero) == Hlp_GetInstanceID(her))
{
hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_DRINKWATTER;
AI_ProcessInfos(her);
};
};
/***********************************************/
instance PC_UseBarrel_END(C_INFO)
{
npc = pc_hero;
nr = 999;
condition = pc_UseBarrel_end_condition;
information = pc_UseBarrel_end_info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};


func int pc_UseBarrel_end_condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_DRINKWATTER)
{
return TRUE;
};
};

func void pc_UseBarrel_end_info()
{
b_endproductiondialog();
};
//##############################################
instance PC_UseBarrel_Drink(C_INFO)
{
npc = pc_hero;
nr = 2;
condition = pc_UseBarrel_Drink_condition;
information = pc_UseBarrel_Drink_info;
permanent = TRUE;
description = "Napij się...";
};


func int pc_UseBarrel_Drink_condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_DRINKWATTER)
{
return TRUE;
};
};

func void pc_UseBarrel_Drink_info()
{
AI_Wait(other,5);
var int Procent; Procent=(hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]*10)/100;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] +=Procent;
if(hero.attribute[ATR_HITPOINTS]>hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS]=hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
};
AI_PlayAni (hero, "T_TRINKFASS_SEP");
//Dać B_Say jakiegoś takiego uhhhh i dodawanie pragnienia
b_endproductiondialog();
};
Screen ze spacera:

I jedna rzecz jak zmienić aby wszystkie beczki w świecie miały tą funkcje oneState?
Wiem że jest funkcja Ikarusowa, ale problem że te voby nie mają ustalonej nazwy :/
(podobno jest oparta na spacerze, ale nie wiem gdzie ... jak ktoś wie to niech powie :) )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

gothic1210
  • Gość
Tutaj powinno być self zamiast her.
if(Hlp_GetInstanceID(SELF) == Hlp_GetInstanceID(her))
{
hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = MOBSI_DRINKWATTER;
AI_ProcessInfos(her);
};
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zrobiłem tak jak mówiłeś i to dawno temu. Jednak teraz mam problem, że nie mam żadnego monologu w grze !!!
Wszystko przepisałem od 0  dałem wszędzie self miast Her. I nic nie mam nawet monologu spania. Z początku myślałem że to wina AST ale wywaliłem je lecz problem pozostał. Co może być przyczyną ? W jakich plikach/funkcjach szukać odpowiedzi ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

Problemy z monologiem...
#3 2016-09-22, 17:44(Ostatnia zmiana: 2016-09-22, 18:19)
I jak poradziłeś sobie z tym monologiem ? Bo mam podobnie, nie wyświetla sie w grze.

EDIT
Dobra udało sie ! Po 3 godzinach sie zjarnąłem że w AI_constans miałem wpisaną inną nazwe niż nazwa funkcji. Lepiej późno niż wcale.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry