Teksturowanie ItMi 2283 3

O temacie

Autor fifa7

Zaczęty 10.09.2016 roku

Wyświetleń 2283

Odpowiedzi 3

fifa7

fifa7

Użytkownicy
aka Cedric
posty19
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • aka Cedric
Witam. Chciałem zapytać w jaki sposób powinienem teksturować przedmioty "ItMi", czyli te które są rupieciami w stylu: węgiel, akwamaryn, złoto. W skrypcie nie podaje się tekstury, tylko sam model. Gdzie mam wpisać teksturę?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Teksturę nakładasz w programie do edycji 3D, a nie wpisujesz.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

fifa7

fifa7

Użytkownicy
aka Cedric
posty19
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • aka Cedric
1. Nakładam na model teksturę siatką UV w blenderze.
2. Tworzę nową teksturę.
3. Tworzę nowy materiał.
4. Zapisuję model w formacie 3DS.
Zgadza się?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
do takich dupereli polecam gmax xd wczytujjesz model kerraxem oczywiście texa modelu najlepiej jakby była w tym samym folderze co 3ds a potem klikasz "M" dlej se poradzisz
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry