Witam,
Chciałem dodać do gry nowy pancerz, właściwie model innego z nową teksturą, lecz gra mi crashuje, więc opiszę co robię i może ktoś zwróci mi uwagę co robię źle.
1. Edytuje teksturę i zapisuję ją jako : King.tga
2. W lokalizacji : _Work/Data/Anims/asc_bodies/armor kopiuję plik asc z modelem który chcę mieć i zamieniam jego nazwę ( do przykładu : Armor_Raven_Addon.asc na Armor_King.asc ).
3. W pliku Armor_King.asc w linijce *BITMAP zamieniam Raven.tga na nazwę swojej tekstury czyli King.tga
4. W folderze : _Work/Data/Scripts/content/Items otwieram IT_Addon_Armor, chcę zmienić tylko teksturę i statystyki pancerza kruka więc kopiuję :
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_Raven_Addon (C_Item)
{
name = "Zbroja Kruka";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_POINT] = 100;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_MAGIC] = 100;
value = VALUE_ITAR_Raven_Addon;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_Raven_ADDON.3ds";
visual_change = "Armor_Raven_ADDON.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Wklejam na końcu i zamieniam na :
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_King_Addon (C_Item)
{
name = "Zbroja Starożytnego Władcy";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 300;
protection [PROT_BLUNT] = 170;
protection [PROT_POINT] = 120;
protection [PROT_FIRE] = 120;
protection [PROT_MAGIC] = 190;
value = VALUE_ITAR_Raven_Addon;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_Raven_ADDON.3ds";
visual_change = "Armor_King.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
5.Na koniec kopiuję stworzoną na początku teksturę ( King.tga) do folderu : _Work/data/Textures/NPCs/Armor
6. Gdy wszystko jest zapisane, otwieram Gothic_Starter, wybieram opcję czytania wypakowanych skryptów i uruchamiam grę, wczytuję save, wpisuję kod, nowa zbroja pojawia się
(górny obrazek), ale przy próbie zakładania gra crashuje
(dolny obrazek). Dodam jeszcze że zmiana
value = VALUE_ITAR_Raven_Addon;
na wartość liczbową nic nie daje.

