Problem ze wstawianiem nowego pancerza. 2275 9

O temacie

Autor Mind Fear

Zaczęty 22.08.2016 roku

Wyświetleń 2275

Odpowiedzi 9

Mind Fear

Mind Fear

Użytkownicy
VLTSW
posty39
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • VLTSW
Witam,
Chciałem dodać do gry nowy pancerz, właściwie model innego z nową teksturą, lecz gra mi crashuje, więc opiszę co robię i może ktoś zwróci mi uwagę co robię źle.
1. Edytuje teksturę i zapisuję ją jako : King.tga
2. W lokalizacji : _Work/Data/Anims/asc_bodies/armor kopiuję plik asc z modelem który chcę mieć i zamieniam jego nazwę ( do przykładu : Armor_Raven_Addon.asc na Armor_King.asc ).
3. W pliku Armor_King.asc w linijce *BITMAP zamieniam Raven.tga na nazwę swojej tekstury czyli King.tga
4. W folderze : _Work/Data/Scripts/content/Items otwieram IT_Addon_Armor, chcę zmienić tylko teksturę i statystyki pancerza kruka więc kopiuję :
Cytuj
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_Raven_Addon (C_Item)
{
   name                =   "Zbroja Kruka";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   100;
   protection [PROT_BLUNT] =    100;
   protection [PROT_POINT] =    100;
   protection [PROT_FIRE]    =    100;
   protection [PROT_MAGIC] =    100;

   value                =   VALUE_ITAR_Raven_Addon;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_Raven_ADDON.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Raven_ADDON.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;

   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
Wklejam na końcu i zamieniam na :
Cytuj
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_King_Addon (C_Item)
{
   name                =   "Zbroja Starożytnego Władcy";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   300;
   protection [PROT_BLUNT] =    170;
   protection [PROT_POINT] =    120;
   protection [PROT_FIRE]    =    120;
   protection [PROT_MAGIC] =    190;

   value                =   VALUE_ITAR_Raven_Addon;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_Raven_ADDON.3ds";
   visual_change          =   "Armor_King.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;

   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};


5.Na koniec kopiuję stworzoną na początku teksturę ( King.tga) do folderu : _Work/data/Textures/NPCs/Armor
6. Gdy wszystko jest zapisane, otwieram Gothic_Starter, wybieram opcję czytania wypakowanych skryptów i uruchamiam grę, wczytuję save, wpisuję kod, nowa zbroja pojawia się (górny obrazek), ale przy próbie zakładania gra crashuje (dolny obrazek). Dodam jeszcze że zmiana   
Cytuj
value                =   VALUE_ITAR_Raven_Addon;
na wartość liczbową nic nie daje.

 

gothic1210
  • Gość
Jakim programem edytujesz ASC? Zwykłym notatnikiem?
 

Mind Fear

Mind Fear

Użytkownicy
VLTSW
posty39
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • VLTSW
Najzwyklejszy WordPad.
 

gothic1210
  • Gość
No to już wiesz czemu. Usuń ten plik. Został uszkodzony. Zrób to od nowa przy użyciu Notepad++.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Obstawiam, że nie został uszkodzony, tylko zostało zmienione kodowanie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mind Fear

Mind Fear

Użytkownicy
VLTSW
posty39
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • VLTSW
Wyczyściłem wszystko i zrobiłem to samo za pomocą Notepada++, ten sam błąd.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm a spróbuj nową grę xd dziwne że save'a wczytujesz nie ważne czy to paczka czy operacja na wypakowanych plikach gry, raczej powinieneś używać nowej gry.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mind Fear

Mind Fear

Użytkownicy
VLTSW
posty39
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • VLTSW
Próbowałem za każdym razem nowej gry, jeszcze dodam, że wcześniej edytowałem kobiecy pancerz łs, i nie miałem tego problemu, ale był inny, tekstura się nie wczytywała, może spróbuje usunąć gothica w 100% i zrobić wszystko na czystych plikach.
 

gothic1210
  • Gość
Wyczyściłem wszystko i zrobiłem to samo za pomocą Notepada++, ten sam błąd.
A usunąłeś skompilowaną wersję?
 

Mind Fear

Mind Fear

Użytkownicy
VLTSW
posty39
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • VLTSW
Dobrze, przepraszam że nie odpowiedziałem na poprzednie pytanie, ale udało mi się poprawnie wstawić nowy przedmiot po ponownym zainstalowaniu gothica, możliwe że czegoś zapomniałem wcześniej usunąć, miałem też resztki po modach, ale już wszystko jest ok.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry