Ehh... Nie działa :( Funkcja ARENA jest wywoływana jako FrameFunction
Napis PRZEGRANA się pojawia, ale NPC nie przestaje atakować hero...
var int ARENA_RAZ;
func void ARENA ()
{
if (KURGAN_WALKA >= 1)
&& (FED_WALCZY == TRUE)
&& (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") >=650)
{
if (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") < 1000) {
PrintScreen ("Opuszczasz arenę...", -1,-1, "font_old_20_white.tga",2);
};
if (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") >=1000) {
if (ARENA_RAZ == FALSE) {
PrintScreen ("PRZEGRANA", -1,-1, "font_old_20_white.tga",2);
Npc_ClearAIQueue(NASZ_117_Fed);
B_Attack (NASZ_117_Fed,hero, AR_NONE, 0);
ARENA_RAZ = TRUE;
};
};
};
};