Problem z wykonywaniem animacji. 2599 2

O temacie

Autor HARAN556

Zaczęty 23.08.2016 roku

Wyświetleń 2599

Odpowiedzi 2

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam pobrałem plik z WoG http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1316&cat=1&page=0&order=0 , wykonałem wszystko jak było podanie w instrukcji ale gdy postać ma przy obiekcie wykonywać animację to tylko przed modelem stoi.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Oo dobrze wiedzieć że mark o w końcu udostępnił :D dodałeś zawartość pliku: code to add to humans.mds do swojego humans.mds? chyba najlepiej gdzieś w okolicy tego typu mobów czyli np w okolicy kowadła?(ANVIL)

hmm stoi w readme pisze żebyś dodał na samym końcu, gdy robiłem tak z innym mobem u siebie to miałem podobny efekt więc pewnie wina leży w humans.mds ja swoje nowododane animacje mobów trzymam w humans.mds zaraz pod:
// Turning
ani ("t_SwimTurnL" 20 "t_SwimTurnL" 0.1 0.1 M. "Hum_SwimTurn_M02.asc" F 1 24)
{
*eventSFX   (8 "SwimBack")
}
ani ("t_SwimTurnR" 20 "t_SwimTurnR" 0.1 0.1 M. "Hum_SwimTurn_M02.asc" F 26 49)
{
*eventSFX   (34 "SwimBack")
}


ani ("t_Swim_2_Hang" 1 "s_Hang" 0.3 0.0 M. "Hum_Swim_2_Hang_A02.asc" F 1 17)
{
*eventSFX (0  "Swim2Hang")
}

i działa, pamiętaj też że trzeba usunąć skompilowany humnas po każdej zmianie.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja głupi zapomniałem usunąć humans teraz działa dzięki za pomoc temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry