Edit:
Zacząłem pisać nowy system powiadomień z użyciem pakietu Anim8. Ale gra mi wywala przy próbie przesunięcia? O co chodzi skrypt wygląda tak:
var int Font_Height; Font_Height= Print_GetFontHeight(PF_Font);//Wysokosć
var int Font_Size; Font_Size=Print_GetStringWidth(msg,PF_Font);//Długość
var int Msg_VTexture; Msg_VTexture= View_CreateCenter(Msg_PosX,PF_PrintY,(PF_PrintY+MsgBox_SizeY)/3,PF_PrintX+MsgBox_SizeX);
View_SetTexture(Msg_VTexture,"UI_MSG_BG.tga");
View_SetColor(Msg_VTexture,RGBA(0,0,0,5));
View_Open(Msg_VTexture);
var int MsgText;
MsgText=Print_Ext(PF_PrintX, PF_PrintY-Msg_GetY, msg, PF_Font, color, -1); // pozycje do zmiany xD
var int Anim_First; //Opadanie do środka
Anim_First = Anim8_NewExt (25, ScrollText, MsgText, false);
anim8q (Anim_First, 8192, 2000, A8_Constant);
var int Anim_Wait; // Zostanie na środku przez nasz "Time"
var int Anim_Last; //Opadanie i znikanie na sam dół gdy minie time :S
MEM_Info("1");
Anim8_RemoveIfEmpty (Anim_First, true);
MEM_Info("2");
Anim8_RemoveDataIfEmpty (Anim_First, true);
func void ScrollText(var int pos, var int MsgText)
{
var zCViewText PrintVar2Object; PrintVar2Object = _^(MsgText);//PrintVar2Object = Print_GetText(MsgText);
PrintVar2Object.posy = PF_PrintY;
};
Na razie wszystko chaotycznie jest napisane, ale na chwilę obecną chce mieć szablon tylko aby później dodać managera i inne poprawki (jak centrowanie napisów lub 2 linijka przy długim ciągu znaków).