Błąd w skrypcie 1955 4

O temacie

Autor Demerion

Zaczęty 19.06.2016 roku

Wyświetleń 1955

Odpowiedzi 4

Demerion

Demerion

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Napisałem skrypt i cały czas wyskakuje mi błąd  Unkwon identifer: & (line 101) Co powinienem zmienić?
Oto kod //*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 999;
condition   = DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Condition;
information = DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = KONIEC;
};

FUNC INT DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Czesc
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_czesc   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 1;
condition   = DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Condition;
information = DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Cześć.?";
};

FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_UC_1_Rhelion_czesc_15_00"); //Cześć, co ty tu robisz?
AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_czesc_55_01"); //Człowieku spadaj!
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_zadanie   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 1;
condition   = DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_Condition;
information = DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Hmm nie masz humoru co?";
};

FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_zadanie_Condition()
{
     if (npc_knowsinfo (other, DIA_UC_1_Rhelion_czesc))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_Info()
{
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_00"); //Hmm nie masz humoru co?
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_01"); //A czy ty, gdybyś krwawił, cieszyłbyś się?
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_02"); //Czy mogę ci pomóc?
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_03"); //Tak, możesz mi przynieść bandaż, wynagrodzę cię ale nie myśl że dostaniesz górę złota.
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_04"); //Dobrze postaram się jak najszybciej to przynieść.
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_05"); //Zapomniałem się przedstawić, nazywam się Rhelion i tak w ogóle, jak się tutaj znalazłeś?
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_06"); //Nie powinno cię to obchodzić.
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_07"); //Dobra bywaj.

Log_CreateTopic (Topic_Bandaż, LOG_MISSION);
Log_settopicstatus (Topic_Bandaż, LOG_RUNNING);
B_logEntry (TOPIC_Bandaż, "Rhelion potrzebuje bandaża");
};
//*********************************************************************
// Zadanie koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 1;
condition   = DIA_UC_1_Rhelion_Zadaniek_Condition;
information = DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam bandaż";
};

FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_Zadaniek_Condition()
{
     if (npc_knowsinfo (other, DIA_UC_1_Rhelion_zadanie))
{
&&(npc_hasitems (other, itfo bandage) >=1)
{
return TRUE;
};

{
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_15_00"); //Mam bandaż.
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_55_01"); //Człowieku życie mi uratowałeś!
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_15_02"); //To jak z moją nagrodą?
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_55_03"); // Tak, tak. Bierz to, i słuchaj. Jeśli będziesz się kiedyś chciał dostać do obozu uciekinierów, powiedz że Rhelion się za ciebie wstawił.
AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_15_04"); //A gdzie jest ten obóz.
AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_55_05"); //Dowiesz się w swoim czasie a teraz idź już.
AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadaniek_15_06"); //Dobra, to do zobaczenia

     B_giveinvitems (other, self, itfo_bandage, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50)
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_logEntry (TOPIC_Bandaż, "Rhelion otrzymał bandaż");
Log_settopicstatus (Topic_Bandaż, Log_Succes);
};
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Tu jest problem:
FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_Zadaniek_Condition()
{
     if (npc_knowsinfo (other, DIA_UC_1_Rhelion_zadanie))
{
&&(npc_hasitems (other, itfo bandage) >=1)
{
return TRUE;
};

Po linii z if'em jest niepotrzebny "{".
 

Demerion

Demerion

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Demerion

Błąd w skrypcie
#2 2016-06-20, 20:05(Ostatnia zmiana: 2016-06-20, 20:22)
Trochę zmodyfikowane teraz wymaga { w 99 linijce jak dodam to znów unkwon identifer &
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 999;
condition   = DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Condition;
information = DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_DJG_715_Rhelion_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Czesc
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_czesc   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 1;
condition   = DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Condition;
information = DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Cześć?";
};

FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_UC_1_Rhelion_czesc_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_UC_1_Rhelion_czesc_15_00"); //Cześć, co ty tu robisz?
AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_czesc_55_01"); //Człowieku spadaj!
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_zadanie   (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 1;
condition   = DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_Condition;
information = DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Hmm nie masz humoru co?";
};

FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_zadanie_Condition()
{
     if (npc_knowsinfo (other, DIA_UC_1_Rhelion_czesc))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_Info()
{
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_00"); //Hmm nie masz humoru co?
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_01"); //A czy ty, gdybyś krwawił, cieszyłbyś się?
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_02"); //Czy mogę ci pomóc?
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_03"); //Tak, możesz mi przynieść bandaż, wynagrodzę cię ale nie myśl że dostaniesz górę złota.
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_04"); //Dobrze postaram się jak najszybciej to przynieść.
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_05"); //Zapomniałem się przedstawić, nazywam się Rhelion i tak w ogóle, jak się tutaj znalazłeś?
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_15_06"); //Nie powinno cię to obchodzić.
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_Zadanie_55_07"); //Dobra bywaj.

Log_CreateTopic (Topic_Bandaż, LOG_MISSION);
Log_settopicstatus (Topic_Bandaż, LOG_RUNNING);
B_logEntry (TOPIC_Bandaż, "Rhelion potrzebuje bandaża");
};
//*********************************************************************
// Zadanie koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_UC_1_Rhelion_zadk (C_INFO)
{
npc         = UC_1_Rhelion;
nr          = 1;
condition   = DIA_UC_1_Rhelion_zadk_Condition;
information = DIA_UC_1_Rhelion_zadk_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam bandaż";
};
FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_zadk_Condition()
{
     if (npc_knowsinfo (other, DIA_UC_1_Rhelion_zadanie))
&&(npc_hasitems (other, itfo bandage) >=1)
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_UC_1_Rhelion_zadk_Info()
{
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_15_00"); //Mam bandaż.
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_55_01"); //Człowieku życie mi uratowałeś!
     AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_15_02"); //To jak z moją nagrodą?
     AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_55_03"); // Tak, tak. Bierz to, i słuchaj. Jeśli będziesz się kiedyś chciał dostać do obozu uciekinierów, powiedz że Rhelion się za ciebie wstawił.
AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_15_04"); //A gdzie jest ten obóz.
AI_Output (self ,other,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_55_05"); //Dowiesz się w swoim czasie a teraz idź już.
AI_Output (other ,self,"DIA_UC_1_Rhelion_zadk_15_06"); //Dobra, to do zobaczenia

     B_giveinvitems (other, self, itfo_bandage, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 50);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_logEntry (TOPIC_Bandaż, "Rhelion otrzymał bandaż");
Log_settopicstatus (TOPIC_Bandaż, LOG_SUCCESS);
};
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
FUNC INT DIA_UC_1_Rhelion_zadk_Condition()
{
     if (npc_knowsinfo (other, DIA_UC_1_Rhelion_zadanie))
&&(npc_hasitems (other, itfo bandage) >=1)
{
    return TRUE;
   };
};

Nie zamykasz funkcji więc gothic szuka }; co kończy się błędami.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Demerion

Demerion

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuje, poskutkowało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry