Ja ci podam wszystkie warunki do gothic 2
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_NAZWA_DIALOGU))//Warunek Dialogu
&& (ZMIENNA == WARTOŚĆ)//Jeśli Zmienna
&& (Npc_HasItems (other, ItFo_Apple) >=5)//Jeśli mamy przedmiot
&& (MIS_LithastPotion == LOG_SUCCESS)
&& (MIS_ == LOG_RUNNING)
&& (MIS_ == LOG_FAILED)
////////////////////////////////Możesz wybrać\\\\\\\\\\\\\/////////////To jest warunek misji\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
&& (Npc_IsDead(whodie0))//Nie umiem napisać dobrze tego warunku
&& (Npc_GetDistToWP (self, "WAY_IN_TOWN") < 500)//Waypoint
&& (Hero.Level == 1)//Poziom bochatera
&& (other.attribute[ATR_HITPOINTS] == WARTOŚĆ)//Jeśli atrybut
&& (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) == WARTOŚĆ)//Jeśli umiejętność
&& (other.protection[PROT_EDGE] == WARTOŚĆ)//Jeśli ochrona przed
&& (Npc_GetDistToNpc(self, other) == 500)//Jeśli dystans międzi postaciami wynosi...
&& (Npc_IsInState (self,ZS_Talk))//Jeśli jesteśmy w czasie rozmowy...
&& (Hlp_IsItem (Npc_GetEquippedArmor(other), ItAR_MIl_L) == FALSE)//WŁASNY WARUNEK NIE POLECAM ROBIĆ