warunek if 2502 4

O temacie

Autor Aidan

Zaczęty 3.03.2016 roku

Wyświetleń 2502

Odpowiedzi 4

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jako, ze w tutorialu na forum nie znalazlem dokladnego opisu wszystkich rutyn, postanowilem poprosic, aby ktos wypisal je tutaj.  Jedyny tutek z warunkami jaki znalazlem nie zawieral wszystkich warunkow ktore mnie interesuja. Stad taka prosba.
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Nie jestem pewien czy pytasz o if czy o rutyny bo w temacie masz if a w poscie piszesz o rutynach :D

tutek o warunku if masz tutaj: http://themodders.org/index.php?topic=79.0

a jezeli chodzi ci o rutyny npc to masz wszystkie : _Work\data\Scripts\Content\AI\Human\TA_Human

wystarczy poszukac.
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Fail. O if chodzilo zamiast warunek wpisalem rutyna xd
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja ci podam wszystkie warunki do gothic 2
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_NAZWA_DIALOGU))//Warunek Dialogu
    && (ZMIENNA == WARTOŚĆ)//Jeśli Zmienna
    && (Npc_HasItems (other, ItFo_Apple) >=5)//Jeśli mamy przedmiot
    && (MIS_LithastPotion == LOG_SUCCESS)
    && (MIS_ == LOG_RUNNING)
    && (MIS_ == LOG_FAILED)
////////////////////////////////Możesz wybrać\\\\\\\\\\\\\/////////////To jest warunek misji\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    && (Npc_IsDead(whodie0))//Nie umiem napisać dobrze tego warunku
    && (Npc_GetDistToWP (self, "WAY_IN_TOWN") < 500)//Waypoint
     && (Hero.Level == 1)//Poziom bochatera
    && (other.attribute[ATR_HITPOINTS] == WARTOŚĆ)//Jeśli atrybut
    && (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) == WARTOŚĆ)//Jeśli umiejętność
    && (other.protection[PROT_EDGE] == WARTOŚĆ)//Jeśli ochrona przed
    && (Npc_GetDistToNpc(self, other) == 500)//Jeśli dystans międzi postaciami wynosi...
    && (Npc_IsInState (self,ZS_Talk))//Jeśli jesteśmy w czasie rozmowy...
    && (Hlp_IsItem (Npc_GetEquippedArmor(other), ItAR_MIl_L) == FALSE)//WŁASNY WARUNEK NIE POLECAM ROBIĆ




 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Skopiowałeś wszystkie warunki z EasyDialogMaker'a :ayfkm: ?
Warunków jest jeszcze więcej np.
&& (MEM_Game.pause_screen == 0) // jeśli nie jest wkliknęty esc
&& (Npc_IsInFightMode(hero, FMODE_NONE))//nie ma wyciągniętej broni
(C_BodyStateContains(hero, BS_STAND)) //jeśli npc stoi
Więc następnym razem zanim skopiujesz coś z programu to pomyśl i przeszukaj skrypty ...
Rutyny są w pliku TA.d wystarczy znajomość angielskiego...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry