Problem z dodaniem hełmu 3407 8

O temacie

Autor Bogen1900

Zaczęty 14.07.2015 roku

Wyświetleń 3407

Odpowiedzi 8

Bogen1900

Bogen1900

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Bogen1900

Problem z dodaniem hełmu
2015-07-14, 13:27(Ostatnia zmiana: 2015-07-14, 22:38)
Nie wiem czy takie coś było na forum ale pomóżcie!
 Gdy pobiorę zbroję lub miecz w formacie blender to otwieram go i klikam "exportuj" i 3ds potem wrzucam do plików gothica (chodzi mi o gothic 1) wrzucam zbroje do Gothic PL\_Work\Data\Meshes\_compiled
(zbroja-http://www.worldofgothic.de/moddb/uploads/urukhai_armor.rar) i tworze skrypt w Gothic PL\_Work\Data\Scripts\Content\Items\Armor a skrypt :
******************************************************************************************/
INSTANCE Paladin_Armor_H (C_Item)
{
   name                =   "Zbroja paladyna";
   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;
   value                =   5000;

   protection [PROT_EDGE]    =    50;
   protection [PROT_BLUNT] =    50;
   protection [PROT_POINT] =    50;
   protection [PROT_FIRE]    =    50;
   protection [PROT_MAGIC] =    50;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "vobbox.3ds";
   visual_change          =   "urukhai.3ds";
   visual_skin          =   1;
   material             =   MAT_LEATHER;
};


i to nie chce działać  :huh: proszę o pomoc i nie usuwania postu :( jak ktoś pomoże dam lajka i naj (jak się da)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
nie wrzuca się .3DS do compiled
zresztą gdzie masz .asc?

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
a zapisujesz jako zwykły 3ds czy przez kerraxowe 3ds? To chyba też różnica.
@UP:
Nie doczytałem  :lol2:
Pancerze muszą być w ASC jeżeli chcesz je ubierać a modeli 3ds nie wrzuca się do compiled
 

Bogen1900

Bogen1900

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
przepraszam ale się pomyliłem chodzi mi o wings


Post połączony: 2015-07-14, 20:37
i ja nie robie asc tylko wrzucam do Meshes\_Compiled plik 3ds z hełmem i 1 mi zadziałał a kolejne nie chcą  proszę o pomoc
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Pliki 3DS wrzucasz do folderu meshes.
Potrzebne są one do np. mieczy, hełmów i zbroi.

Pliki .ASC wrzucasz do folderu anims.
Potrzebne są do np. zbroi.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Bogen1900 Proszę o odpowiednie nazywanie tematów. Nazwa tematu powinna być wyraźnym oznaczeniem zawartości. W przyszłości rozważ również podanie dokładnego błędu. 
Link do paczki z WoG nie działa. 
Napisz jakie pliki posiadasz, razem z rozszerzeniami. 
Jeżeli dodajesz hełm - za skrypt się zabrałeś całkiem źle. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogen1900

Bogen1900

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Sawik już umiem robić skrypty i modele, wszystko działa i dzięki że chcieliście mi pomóc ale mam tera inny problem  :ayfkm: bo nie moge zrobić animacji do Gothic'a 2 Noc Kruka  :hmmm: bo nic nie rozumiem co oni piszą  :facepalm: proszę o pomoc!  :wstyd:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
g2mdk
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzięki wam, już wszystko umiem, zapomniałem hasła do @Bogen1900 wszystko będziecie mogli znaleźć na moich postach

__________________________________________________________________________________________________
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry