nowy atrybut dla postaci 4343 7

O temacie

Autor piootrek86

Zaczęty 5.01.2018 roku

Wyświetleń 4343

Odpowiedzi 7

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
WItam,

Czy istnieje możliwość dodania nowego atrybutu w pliku npc ? chodzi mi o dodanie zmiennej no zmienna1 gdzie później mógłbym np podczas walki odwoływać się do tej zmiennej urzywając np self.zmienna1?
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Zależy co chcesz osiągnąć bo możesz np w StoryGlobals.d dodać sobie var int moja_zmienna;

A później nadawać jej wartość i nią manipulować, robić warunki etc.

Np:moja_zmienna = 0;
if(moja_zmienna == 0)
{
  wywołaj_coś();
moja_zmienna =1;
};
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie czy jest to statystyka tylko dla bohatera czy dla wszystkich NPC.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dobrą opcją jest ograniczona tablica AIVAR, można z jej pomocą stworzyć około 10 nowych umiejętności.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Możesz użyć zmiennej "mission". Możesz bez problemu zmienić var func na var int, nie wywali błędów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
chodzilo mi by kazdy npc mial swoja zmienna przypisaną. I tak np zmienna unik = 0 (nie posiada zdolnosci) lub 1 posiada i np w skrypcie dac warunek
if self.unik = 1 { to cos sie dzieje}
na tej zasadzie.
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc najlepiej zrobić tak jak radził Siemekk.

Każdy npc ma tablicę AIVAR, a w niej niewykorzystane zmienne. Możesz to wykorzystać. Np.

if (self.aivar[AIV_Unik] == 1){
//implementacja uniku
};

Musisz sobie jedynie sprawdzić, który aivar jest wolny i zdefiniować sobie stałą AIV_Unik.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry