Witam. W tej bitwie nie liczą się polygony, nie liczy się siatka, liczy się efekt. A temat, na początek, taki w miarę często spotykany tutaj na forum.
Bitwa 1c - Pomieszczenie
[/size][/color]
Kategoria: Wizualizacja.
Temat: Wnętrze dowolnego pomieszczenia.
Polycount: Brak ograniczeń.
Na forum dość często pojawiają się wizualizacje pomieszczeń, więc możemy się tym zająć także w bitwie. Nie ma na razie warunków, jakie to ma być pomieszczenie, a więc może być brudne, czyste, mroczne, rozświetlone. Jak sobie autor zażyczy.
Zasady:
- brak ograniczeń w ilości polygonów
- tekstury lub materiały oczywiście wedle uznania autora, chociaż nie wiem, jak ktoś chciałby wygrać tą bitwę bez nich

,
- praca będzie poddana dwóm ocenom: ocenie publiczności poprzez ankietę, oraz ocenie jury,
- ocenie jury podlegać będzie: jakość modelu (brak widocznych błędów), oryginalność, spójność, realizm (głównie jeśli chodzi o oświetlenie i materiały), estetyka prezentacji,
- piękny render jest tutaj kluczowy,
- model musi powstać w czasie trwania konkursu, nie może być wykorzystany stary model,
- dozwolone jest wykorzystywanie tekstur z Internetu lub baz.
Składanie prac:
- render
- plik z modelem (może być na PW).
Można pokazywać WIPy.
Czas trwania konkursu: 31 dni, do piątku 8 sierpnia, do godziny 16:00. Po zakończeniu automatycznie wystartuje następny.
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy,