Zmiany z napisem doświadczenie 2769 10

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 23.11.2015 roku

Wyświetleń 2769

Odpowiedzi 10

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Otóż zmieniłem pozycję napisu doświadczenie ale chciałbym aby pasek leciał w górę lub wyświetlała się czarna tekstura.Próbowałem z funkcją z LeGo View ale nie działa (w pliku b_giveplayerxp dałem ff_applyfunc )Z góry dzięki za pomoc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie wiem jak to zrobić, ale czy budzis skrypt mod nie posiadał przemieszczających się napisów? Aa czarna tekstura, chodzi ci o czarne napisy? Może dałoby się to zrobić zwyczajnie przerabiająć czcionkę na czarną?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mi chodzi o czarny kwadrat a u budzisa jest to przemieszczanie ale ciężko mi je ogarnąć. 
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Czarny kwadrat, hmm robiłem kiedyś coś podobnego, chyba poprosiłem twórców i wziąłem sobie czcionkę z czasu zapłaty bo ona tam taka duża jest  nie wiem jak dużu chcesz mieć ten kwadrat
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@toworish nie piszesz na temat...

@SiemaczyS pokaz kod. Jak nie rozumiesz co robisz to odradzam używania pakietów. Skończy się na crashach Gothica i niegrywalnej modyfikacji

Jezeli to pasek z LeGo to użyj funckji void Bar_MoveTo(int handle, int x, int y)
LeGo | Bars
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jeżeli dobrze rozumiem chcesz osiągnąć coś podobnego do systemu powiadomień z Czasu Zapłaty. Skrypty Czasu Zapłaty są ogólnodostępne, podpatrz jak jest to tam zrobione i dostosuj do swoich potrzeb. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Mark56 To ma być tylko wyświetlana tekstura (taki czarny prostokąt) użyłem testowej funkcji ze strony LeGo ale pasek nie znika.
Oto fragment skryptu:var string concatText;
   concatText = PRINT_XPGained;
   concatText = ConcatStrings (concatText,   IntToString(add_xp));
   PrintScreen(concatText, 1 , 32, FONT_ScreenSmall, 2);
   Print_GetScreenSize(); // Zuerst brauchen wir die Größe des Bildschirms
    var int View;
    View = View_CreatePxl(Print_Screen[PS_X] - 256, // 256 Pixel vom rechten Rand entfernt
                          0,
                          Print_Screen[PS_X], // bis zum rechten Rand
                          256);

 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Rozumiem już, to użyj Views

Bo to musisz zaprogramować  :pokerface:

LeGO |  View

Masz tam opis funkcji od stworzenia tego prostokatu po jego przesuwanie i zniszczenie   :)
 


Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No dobra, wyświetlanie tekstury mamy, i co dalej? Ano właśnie. Jeśli chcesz osiągnąć efekt jaki jest w Czasie Zapłaty, to długa droga przed tobą. Musiałbyś zrobić "menadżera", który wyświetlałby daną wiadomość, kolejkował następne, które mają się pojawić, przesuwał ją i usuwał po pewnym czasie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Właśnie ja nie chce efektu jak w Cz (widziałem skrypt tej funkcji) mi chodź o wyświetlenie tekstury na czas taki sam jak widoczność napisu doświadczenia potem ma zniknąć. 
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry